شکار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز E کلاس All-Terrain

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
شکار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز E کلاس All-Terrain

مرسدس بنز E کلاس استیشن که آمریکایی‌ها همیشه حسرتش را می‌کشند تقریباً دو سال پیش در اروپا رونمایی شد، ولی به نظر می‌رسد مرسدس بنز در حال آماده شدن برای رونمایی مدل فیس لیفت جزئی آن است. این مدل استیشن سایز متوسط امروز در حال آزمایش توسط مهندسان مرسدس در شرایطی شکار شده که می‌توان پوشش استتاری زیادی را روی بخش‌های جلو و عقب آن دید. این‌ها دقیقاً بخش‌هایی هستند که انتظار می‌رود تغییرات مدل فیس لیفت رخ بدهند.

به دلیل پنهان کردن این بخش‌ها، ما هنوز مطمئن نیستیم که مرسدس چه تغییراتی روی خودرو اعمال کرده، ولی به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو و عقب خودرو طراحی متفاوتی دارند. سپر جلو هم احتمالاً تغییراتی هرچند حداقلی داشته است. اگر کمی به جلوپنجره خودرو که زیر پوشش استتاری قایم شده دقت کنید، متوجه تغییراتی در آن هم می‌توان شد. البته هنوز قضاوت کردن درباره این موارد زود است و باید بیشتر منتظر بمانیم. باقی بخش‌های خودرو البته هیچ نوع پوشش استتاری روی خود ندارند و می‌توان حدس زد که با یک فیس لیفت جزئی نیمه عمر مواجه هستیم.

شکار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز E کلاس All-Terrain

چرا مرسدس تنها دو سال بعد از رونمایی می‌خواهد مدل فیس لیفت آن را روانه بازار کند؟ این موضوع هنوز برای ما مشخص نیست، زیرا فیس لیفت خانواده E کلاس در نقشه راه محصولات سال ۲۰۱۹ شرکت قرار داده نشده است. از نظر تئوری، این بدین معنی می‌باشد که خانواده محصولات E کلاس تا سال ۲۰۲۰ قرار نیست مدل جدیدی داشته باشند، به همین دلیل به نظر نمی‌رسد این مدل رقیب آئودی A6 Allroad به این زودی‌ها روانه بازار شود.

البته، ما احتمال این که خودروی در حال تست مدلی دیگر باشد را هم رد نمی‌کنیم. یا شاید این خودرو یک مدل فیس لیفت نبوده و فقط تریم یا مجهز به پیشرانه متفاوتی است که با اندکی تغییرات بدنه شرکت آن را آزمایش می‌کند. این خودرو هر چه که باشد، به نظر می‌رسد راننده تستی از رانندگی با آن کاملاً لذت برده و در حال لبخند زدن به دوربین است.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar