رونمایی از نسخه جدید تیگو ۵ در قلب تهران

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
رونمایی از نسخه جدید تیگو 5 در قلب تهران

شرکت مدیران خودرو، به عنوان شریک تجاری کمپانی چینی چری در ایران، امروز از نسخه جدید تیگو ۵ مدل ۹۷ در نمایشگاه اختصاصی چری که در نمایندگی ستوده در منطقه نازی آباد تهران واقع شده رونمایی کرد.

این مرکز امروز میزبان بسیاری از خودرو نویس‌ها، خبرنگاران و عکاس‌ها بود که برای پوشش خبری رونمایی از تیگو ۵ جدید به این نمایشگاه آمده بودند. مشتریان از فردا امکان خرید نسخه جدید شاسی بلند سایز متوسط چری را خواهند داشت.

چه تغییراتی داشته است؟

شرکت مدیران خودرو برای مدل سال جدید تیگو ۵ برخی امکانات جدید به آن اضافه کرده است. از مهم‌ترین و قابل توجه ترین آپشن ها و تجهیزات این خودرو می‌توان به سنسور پارک جلو، کروز کنترل، آینه‌های تاشو برقی، چهار ایربگ، گرم کن صندلی‌های جلو، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، صندلی برقی راننده، صفحه نمایش ۱۰ اینچی عمودی با نویگیشن ماهواره‌ای فعال در ایران، سانروف، گرم کن صندلی‌های جلو، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه مطبوع اتومات، دوربین دید عقب، سنسور نور و باران، روکش صندلی چرم مصنوعی در دو رنگ مختلف، فرمان برقی و چندین مورد دیگر می‌توان اشاره کرد.

در این که تیگو ۵ جدید امکانات و تجهیزات خوبی دارد شکی نیست، ولی آیا این موضوع می‌توان قیمت جدید ۱۱۵ میلیون تومانی که مدیران خودرو برای آن تعیین کرده است را توجیه کند؟ باید این نکته را هم تاکید کنیم که هیچ نوع تغییرات در طراحی ظاهری یا بخش‌های فنی خودرو انجام نشده و فقط برخی امکانات جدید به این خودرو اضافه شده است.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ آیا حاضرید برای خرید آن ۱۱۵ میلیون تومان پرداخت کنید؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "رونمایی از نسخه جدید تیگو ۵ در قلب تهران"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رسته کار
مهمان

سلام همون بهتر که پراید سوار شی وقتی نمیدونی تی گو ۵ چیه دوست عزیز

EHSANCH
عضو سایت

۱۱۵ میلیون؟:|
خرید دو تا پراید، بهتر از خرید ماشینای چینیه:)
لااقل خدمات پس از فروشش فراوونه