خودرو X70 کوپه در بازار چین

دوشنبه 4 اسفند 99 ساعت 12:26
خودرو X۷۰ کوپه در بازار چین

یکی دیگر از تریم های اکس۷۰ که ویژگی های اسپرت بیشتری همراه خود دارد با نام اکس۷۰ کوپه در بازار چین با مدل ۲۰۲۰ عرضه می شود. این خودرو از ۱۴۴۰۰ تا ۱۹۸۰۰ دلار قیمت دارد.

تفاوت هایی در الگوی دماغه مانند بامپر(سپر) باعث شده تا چهره تهاجمی تری در مقایسه با اکس۷۰اس داشته باشد. سقف دو رنگ، رینگ های تیره و خروجی های اگزوز کرومی دایره ای از تفاوت های دیگر قابل اشاره است.

خودرو از نظر ابعاد برابر با ۴۷۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۱۰ میلیمتر در ارتفاع ارتقا یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۷۴۵ میلیمتر است. وزن خالص خودرو از ۱۵۲۰ تا ۱۵۸۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

پیشرانه
در قسمت پیشرانه نیز باید به حضور یک نمونه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با ۱۹۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر اشاره کنیم که این مورد هم یکی از تفاوت های مهم با جتور اکس۷۰اس خواهد بود.

البته اکس۷۰ کوپه در گرانترین تریم با موتور ۱۹۷ اسب بخاری قابل سفارش است و در تریم های پایین تر پیشرانه های ۱.۵ لیتری و ۱.۶ لیتری توربو با ۱۵۶ اسب بخار خروجی پیش روی مشتریان قرار دارد. گشتاور نمونه ۱.۵ لیتری برابر با ۲۳۰ نیوتن متر و گشتاور مدل ۱.۶ لیتری برابر با ۲۹۰ نیوتن متر است.

ظرفیت باک در تمامی تریم ها برابر با ۵۵ لیتر است. شاخص مصرف سوخت برای پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخاری مجهز به جعبه دنده ۶ سرعته دستی برابر است با ۹.۹ لیتر در شهر، ۶.۶ لیتر در بزرگراه و ۷.۵ لیتر در حالت ترکیبی. همین پیشرانه با جعبه دنده دی سی تی ۷ سرعته ۷.۸ لیتر در شهر، ۷.۵ لیتر در بزرگراه و ۷.۶ لیتر در حالت ترکیبی مصرف سوخت دارد.

این آمار برای پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۵۶ اسب بخاری برابر است با ۹.۱ لیتر در شهر، ۷.۵ لیتر در بزرگراه و ۸.۱ لیتر در حالت ترکیبی.  متوسط مصرف پیشرانه ۱۹۷ اسب بخاری نیز ۸ لیتر محاسبه شده است.

به جز یک تریم که با جعبه دنده ۶سرعته دستی ارائه می شود باقی تریم ها از نمونه ۷ سرعته دی سی تی استفاده می کنند. تمامی مدل ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک هستند.

کابین
طراحی داخل کابین تفاوت هایی با جتور اکس۷۰اس دارد و می توان گفت در مدل کوپه مقداری  جذاب تر شده است. به واسطه حضور بیشتر عناصر کرومی و طراحی متفاوت محل قرارگیری نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی و دریچه های سیستم تهویه در دو طرف آن، این کابین نمره خلاقیت بالاتری را به خود اختصاص خواهد داد.

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

 

X70 کوپه

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar