رونمایی از قدرتمندترین کادیلاک سال ۲۰۲۲

بروزرسانی در: چهارشنبه 22 بهمن 99 ساعت 19:31
رونمایی از قدرتمندترین کادیلاک سال ۲۰۲۲

کادیلاک CT5-V خودروی قدرتمندی است که این کارخانه خودروسازی قصد دارد آن را جایگزین CTS-V کند. این خودرو با کمترین قدرت ۳۶۰ اسب بخار در مقایسه با نمونه قبلی که ۶۴۰ اسب بخار داشت، بسیار کم است و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در مقابل CTS-V زیر چهار ثانیه، ۴.۸ ثانیه زمان لازم دارد.

اما امروز این برند در حال معرفی اتومبیلی است که احساس می‌کند دنباله رو مناسب CTS خواهد بودکه به نام CT5-V Blackwing عرضه خواهد شد این شرکت مدت زیادی است که روی CT5-V Blackwing کار می کند. در گذشته جزئیاتی کلی از این خودرو منتشر شده بود اما الان اولین بار است که می‌توانیم جزئیات بیشتری از CT5-V بدست آوریم .

این خودرو اکنون پیشرفت های قابل توجهی داشته است و می توان به موتور سوپرشارژ ۶.۲ لیتری اشاره کرد که می تواند  CT5-V Blackwing را با ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۶۵۹ پوند فوت گشتاور به حرکت در آورد، این قدرت باعث می شود که این خودرو سرسخت بتواند فقط در ۳.۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و با حداکثر سرعت حدود ۳۲۲ کیلومتر در ساعت ادامه دهد.

اگرچه CT5-V Blackwing از همان V8 سوپرشارژ شده قبلی استفاده می‌کند، اما تغییرات زیادی کرده است. CT5 دارای یک سوپرشارژر بزرگتر (به طور دقیق ۱.۷ لیتر)، سر سیلندر‌های آلومینیومی، دریچه‌های مصرف تیتانیوم و ۴۶ درصد جریان هوا بهتر است و برای انجام این کار، یک جعبه دنده دستی وجود دارد.

به بیان دیگر، این خودرو دارای یک گیربکس دستی شش سرعته Tremec است که به صورت استاندارد در CT5-V Blackwing ارائه ‌شود. این خودرو کادیلاک همچنین دارای یک گیربکس اختیاری اتوماتیک ۱۰ سرعته است که به گفته کادیلاک سرعت آن از گیربکس دو کلاچه رقبا بیشتر است. 

در زیر کاپوت CT5-V Blackwing از سیستم کنترل سواری مغناطیسی GM  نسل چهارم استفاده شده است. در حال حاضر می توان گفت آخرین به روزرسانی در این نسخه تولیدی شامل به روزرسانی سیستم تعلیق جلو و عقب است که باعث ارتقا عملکرد هندل در مسیر و راحتی جاده می‌شود.

CT5-V Blackwing دارای لاستیک‌های استاندارد Michelin Pilot Sport 4S است که منحصراً برای این مدل طراحی شده اند و اندازه آن‌ها در جلو ۲۷۵ / ۳۵R19 و در عقب ۳۰۵ / ۳۰R19 است. بیشتر تغییرات در مدل Blackwing مکانیکی است، فضای داخلی CT5-V Blackwing تغییرات آنچنانی نکرده است و فرمان و پانل‌های درب و یک تعویض دنده سه بعدی در اختیار راننده است. از نظر فنی، CT5-V Blackwing دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی ۱۲.۰ اینچی است که مشابه آن را در C8 Corvet دیده بودیم.

رونمایی از قدرتمندترین کادیلاک سال 2022

 

 

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar