اسپرت‌ترین محصول کارخانه بنتلی

بروزرسانی در: سه شنبه 10 فروردین 00 ساعت 10:11
اسپرت‌ترین محصول کارخانه بنتلی

بنتلی می‌گوید اسپرت‌ترین ماشین تاریخ این کارخانه را ساخته و تا اواخر امسال به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین که از سری کنتینانتال کارخانه است، موتور ۱۲ سیلندر دارد و حداکثر سرعتش ۳۳۵ کیلومتر در ساعت است.

کنتینانتال جی‌تی اسپید (Speed) از نظر ظاهری تفاوت زیادی با مدل‌های معمولی ندارد. بیشتر به تقویت شاسی توجه شده تا ماشین بتواند در مسیر‌های پرپیچ و خم راحت‌تر حرکت کند. مدل جدید بنتلی از اواخر امسال با قیمت پایه ۲۷۵ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بنتلی همزمان ساخت دویست هزارمین ماشین در تاریخ ۱۰۱ ساله‌اش را جشن گرفت. این جشن با حضور کارمندان باسابقه و نمایش قدیمی‌ترین محصول کارخانه برگزار شد. به گفته کارخانه ۷۵ درصد از این دویست هزار ماشین در ۱۸ سال گذشته ساخته شده است.

خودروساز لوکس انگلیسی که سال سختی را به خاطر کرونا داشته، می‌گوید رونق دوباره به کارخانه برگشته است. بنتلی پارسال سه ماه به خاطر محدودیت‌های کرونا تعطیل بود و ناچار شد برای کاهش هزینه‌ها، هزار نفر معادل یک چهارم نیروی کارش را اخراج کند.

اما آدرین هالمارک، مدیر بنتلی اعلام کرد تقاضا برای ماشین‌های بنتلی زیاد است. به گفته او، بحران کرونا ضربه مالی زیادی به مشتریان این کارخانه وارد نکرده و آنها پس از عبور از این بحران به این نتیجه رسیده‌اند که زندگی کوتاه است و تا زمان هست باید از آن لذت برد.

 

 اسپرت‌ترین محصول کارخانه بنتلی

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar