رونمایی از هیوندای کونا ۱.۶ T-GDi هیبرید ۲۰۲۱

بروزرسانی در: سه شنبه 12 اسفند 99 ساعت 11:39
رونمایی از هیوندای کونا ۱.۶ T-GDi هیبرید ۲۰۲۱

هیوندای کونا ۲۰۲۱ در مدل‌های استاندارد و N Line رونمایی شد.

هیوندای کونا اولین بار در ژوئن ۲۰۱۷ معرفی شد تا سهم سازنده کره‌ای خود را در بخش کراس‌اوور‌های کامپکت افزایش دهد. امروز هیوندای کونا ۲۰۲۱ با طراحی به‌روز شده، کابین بهبودیافته، موتور‌های متنوع و پکیج N Line معرفی شده است.

این خودرو نه تنها فروش خوبی دارد، بلکه تقریباً طیف گسترده‌ای از پیشنهادات نیروگاه را برای تأمین نیاز‌های مشتری دارد. اکنون انواع مختلفی از این خودرو در راه تولید است که از نوع بنزینی، هیبریدی و الکتریکی خواهد بود، اروپایی‌ها نسخه‌های دیزلی نیز دریافت می‌کنند.

 

 

این ماشین اخیراً فیس لیفت شده است و این بار اکنون در حال آزمایش نسخه هیبریدی آن هستند. از جمله تغییرات مهمی آن می توان به تغییر پوشش اشاره کرد که اکنون پوشش پلاستیکی بیشتری در اطراف و چراغ‌های مه شکن جلو وجود دارد، علاوه بر این چراغ های جلو کنون کمی گردتر و انسداد کمتری دارند.

در قسمت عقب هم یک روکش پلاستیکی بیشتر شکل گرفته و چراغ‌های عقب نیز کمی دستکاری شده است. علاوه بر این، رنگ‌های جدید و طرح‌های جدید برای چرخ موجود است. آلیاژ‌های ۱۸ اینچی ماشین به نظر خیلی خوب هستند.

به طور کلی، این موارد باعث نمی شود این خودرو زیبا به نظر برسد، اما متمایز نسبت به کراس اوورهای جمع و جور دیگر مانند رنو کپتور، تویوتا C-HR و نیسان جوک شده است. در داخل، تعمیرات اساسی با یک سیستم جدید سرگرمی تازه انجام می‌شود، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی در آن به کار رفته است.

 

رونمایی از هیوندای کونا 1.6 T-GDi هیبرید 2021

 

رونمایی از هیوندای کونا 1.6 T-GDi هیبرید 2021

 

این صفحه نمایش بسیار کاربرد زیادی دارد و دکمه‌های فیزیکی زیادی در زیر آن قرار دارد بنابراین  کمتر به سیستم Fisher Price شباهت دارد. همچنین یک خط دیجیتال جدید نیز در آن وجود دارد. اکنون یک ترمز دستی برقی وجود دارد، با اینکه چیز مهمی نیست، اما مطمئناً باعث می شود به روزتر به نظر برسد.

فن آوری زیادی در آن به کار گرفته شده است که از جمله می توان به اتصال تلفن بی سیم Apple CarPlay و Android Auto اشاره کرد که در همه مدل‌ها استاندارد است و همه نوار‌های پایه Kona با Nav و خدمات ارتباط اتومبیل BlueLink ارائه می‌شوند، که مورد آخر مواردی مانند جغرافیایی را پوشش می‌دهد.

مسیریابی هوشمند دارد، بنابراین با توجه به ترافیک به روز می‌شود و اطلاعات مربوط به پارکینگ را داراست.

چرمی که در آن به کار گرفته شده است بسیار استاندارد و تمیز است، صندلی‌های جلو مجهز به گرم شونده و تهویه شده اند. صندلی های عقب‌ نیز به صورت استاندارد گرم می‌شوند. این موارد در برابر مبلغ خرید بسیار قابل توجه است.

صندلی‌های عقب کمی صاف هستند، اما شما در قسمت عقب کاملاً نشسته اید، بنابراین دید خوبی روی شانه راننده وجود دارد اما فضای عقب کمی محدود است.نوع هیبرید بنزینی، ۱.۶ لیتری ۱۴۱ اسب بخار و ۱۰۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر، ۱۱.۳ ثانیه است.

 

رونمایی از هیوندای کونا 1.6 T-GDi هیبرید 2021

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar