فاوE01، کراس اوور جدید چینی با پیشرانه الکتریکی و هرم سه بعدی هولوگرافیک!

بروزرسانی در: یکشنبه 26 بهمن 99 ساعت 10:42
فاوE01، کراس اوور جدید چینی با پیشرانه الکتریکی و هرم سه بعدی هولوگرافیک!

یکی دیگر از کراس اوورهای جدید فاو که شباهت زیادی هم با تی۷۷ دارد، مدل E01 است که به عنوان یک تولید آینده نگر و با قیمت ۳۰۵۰۰ تا ۳۵۴۶۰ دلار روانه بازار می شود.

 

 

عکس فاو E01

 

عکس فاو E01

 

عکس فاو E01

 

عکس فاو E01

 

عکس فاو E01

 

عکس فاو E01

 

 

 

ابعاد
ایی۰۱ از منظر ابعاد برابر با ۴۶۳۹ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۴۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۱۰ میلیمتر است. وزن خالص نیز برابر با ۱۸۱۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی و در نمونه آپشن ۱۹ اینچی هستند.

پیشرانه
در این قسمت از یک موتور الکتریکی ۱۴۰ کیلوواتی استفاده شده است. گشتاور مجموعه نیز برابر با ۳۲۰ نیوتن متر است. فاو از باتری لیتیومی ۶۱.۳۴ کیلووات ساعتی استفاده کرده که برد حرکتی ۴۵۰ کیلومتر را در اختیار کاربر قرار می دهد. شارژ کامل این باتری ۹.۵ ساعت طول می کشد.

بیشینه سرعت برابر با ۱۷۰ کیلومتر برساعت و شاخص ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۹ ثانیه است.

در بخش جعبه دنده همانند سایر الکتریکی ها بازار از نمونه تک سرعته استفاده شده که با محور جلو  ارتباط دارد.

کابین
کابین E01 کیفیت بالایی را به نمایش می گذارد. سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نمایشگرهای دیجیتال سرگرمی و امپر، درب صندوق الکتریکی، نورپردازی هوشمند داخلی، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، یو اس بی، ناوبری ماهواره ای، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین، استراحتگاه دست جلو و عقب، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه های الکتریکی مجهز به گرمکن و تاشو اتوماتیک، برف پاک کن عقب، سنسور باران، اسکای روف پانورامیک الکتریکی از  ویژگی های کابین هستند.

همچنین در قسمت بالای کنسول یک پروژکتور(هرم) سه بعدی هولوگرافیک مشاهده می شود که به عنوان نمایه ای از آینده نگر بودن کابین این خودرو نصب شده است. این هرم دی-لایف نام دارد و در واقع یک دستیار مجازی است که با کنترل صوتی مدیریت شده و می تواند برای تغییرات در تنظیمات سیستم تهویه و یا یافتن آهنگ مورد علاقه در آلبوم موسیقی مورد استفاده قرار گیرد.

ایمنی
از امکانات ایمنی باید به: ترمز دیسکی در تمامی چرخ ها، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز فعال، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پارک اتوماتیک، نوربالای تطبیقی، ایزوفیکس، ایربگ کامل و ... میتوان نام برد.

عصرخودرو

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar