ورود پیکاپ مکث موتور به بازار خودرو کشور

یکشنبه 9 خرداد 00 ساعت 10:46
ورود پیکاپ مکث موتور به بازار خودرو کشور

شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن آلمان با هدف توسعه بازار و پاسخ به تقاضای طیف گسترده‌تری از هم‌وطنان قرار است در همکاری با تولیدکنندگان برتر و کیفی‌ساز آسیایی و چینی، در کلاس‌های متنوع خودرویی به تولید و عرضه خودرو اقدام کند.

بر همین اساس اولین محصول این شرکت یک پیکاپ دو دیفرانسیل با شاسی مستقل و قفل دیفرانسیل مکانیکی خواهد بود که با نشان و لوگوی اختصاصی مکث موتور به بازار کشور وارد می‌شود. گمانه‌زنی‌ها از این حکایت دارد که قلب تپنده این پیکاپ نسل جدید موتور ۲ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که ۲۰۴ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

 

ورود پیکاپ مکث موتور به بازار خودرو کشور

 

طبق اطلاعات شرکت مادر، فاصله‌ محورهای عرضی و طولی این خودرو بسیار مناسب بوده و هندلینگ خوبی را سبب می‌شود. ماموت خودرو که اعتبار خود را مدیون رعایت استانداردهای برتر جهانی، توجه به نیاز مشتریان، خدمات پس از فروش مناسب و اجرای تعهدات است توانست در شرایط اخیر بازار خودروی کشور همچنان نمایندگی غول خودروسازی جهان، فولکس واگن را حفظ کند.

به نظر می‌رسد قرار است مکث موتور وجه تمایز و جسارت خود را نشان داده و با یک خودروی خاص تابستانی داغ را برای حوزه خودرو رقم بزند.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar