نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس سال ۲۰۲۰ می‌آید + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 27 آبان 97 ساعت 19:39
نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس سال 2020 می‌آید + تصاویر

پس از رونمایی یک مدل فیس لیفت طی سال پیش، خودروی سیتروئن C4 کاکتوس اکنون بیش از هر زمان دیگری به یک نسل جدید نیاز دارد و برخی منابع ادعا کرده‌اند که این نسل جدید سال ۲۰۲۰ قرار است رونمایی شود.

به گزارش اتوکار، این کراس اور کوچک که اکنون روی پلت فرم PF1 ساخته شده، در نسل جدید خود مانند بسیاری از محصولات دیگر گروه پژو سیتروئن به پلت فرم CMP مهاجرت خواهد کرد.

این کار به C4 کاکتوس امکان الکتریکی سازی را می‌دهد. ظاهراً شرکت فرانسوی سیتروئن تصمیم دارد یک نسخه تمام الکتریکی از C4 کاکتوس را در نسل جدید آن روانه بازار کند. از این رو، نسل جدید این خودرو، بعد از مدل C-Zero که مبتنی بر میتسوبیشی i-MiEV ساخته شده، تبدیل به دومین خودروی بدون آلایندگی سیتروئن خواهد شد.

الکتریکی سازی C4 کاکتوس بخشی از استراتژی گروه پژو سیتروئن برای ارائه یک مدل پلاگین هیبریدی یا تمام الکتریکی از تمام مدل‌های نسل جدید سیتروئن، دی اس، پژو و اوپل واکسهال می‌باشد. گفتنی است این پروژه از سال آینده قرار است شروع شود.

در حال حاضر، جزئیات بیشتری در مورد نسل جدید این کراس اور کوچک در دست نیست. البته، نسل جدید C4 کاکتوس همچنین با پیشرانه‌های احتراق داخلی از خانواده Puretech بنزینی و BlueHDI دیزلی نیز در بازار موجود خواهد بود.

قبل از رونمایی نسل جدید C4 کاکتوس، سیتروئن طبق گزارش‌ها قصد دارد از دو خودرو کانسپت به ترتیب در نمایشگاه‌های خودرو ژنو و شانگهای رونمایی کند.

اولین مدل کانسپت گفته می‌شود برای سیتروئن به اندازه مدل ۲CV مهم است. آرناد بللونی، از مدیران ارشد شرکت گفته که این خودرو یک مدل شهری فوق العاده جذاب بوده و انتظار می‌رود با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

سیتروئن با یک مدل کانسپت قصد دارد جاه طلبی‌های خودران خود را به رخ جهانیان بکشد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این دو مدل کانسپت و این که آیا مبتنی بر مدل‌های در حال تولید شرکت ساخته خواهند شد یا نه وجود ندارد، ولی با رونمایی از آن در نمایشگاه‌های ژنو و شانگهای، قطعات اطلاعات بیشتری نیز از آن‌ها به بیرون درز خواهد کرد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar