معرفی هیوندای النترای ۲۰۱۹

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:40
معرفی هیوندای النترای 2019

هیوندای النترا ۲۰۱۹ با بهره گیری از تغییرات قابل ملاحظه‌ای در فضای بیرونی و داخلی، همراه با تکنولوژی های بیش‌تر معرفی شد.

هیوندای النترا ۲۰۱۹ با تغییرات قابل ملاحظه‌ای در فضای داخلی و خارجی نسبت به نسل اخیر وارد بازار خواهد شد. مدل ۲۰۱۱ این سدان اسپرت با عناصر طراحی ظریفی به بازار پا گذاشت که از آن جمله می‌توان به چراغ‌های کشیده و قوسی شکل در بالای تغاری گلگیر اشاره کرد.

سدان کامپکت با تغییرات جدیدی نظیر کاپوت، گلگیرهای جلو، جلوپنجره مشبک، سپر و چراغ های جلو ارائه شده است که ظاهر آن را جدی و جدیدتر می‌کند. عقب خودرو با بروزرسانی هایی همراه می‌شود، ولی عناصر مثلثی جلو را از دست می‌دهد. این تغییرات هم شامل سپر عقب، چراغ‌های عقب تیزتر و صندوق عقب جدید است. طراحان هیوندای، محل نصب پلاک را از صندوق عقب به سپر منتقل کرده‌اند. طراحی جدید هیوندای النترا ۲۰۱۹ با رینگ‌های ۱۶ و ۱۷ اینچی و رینگ آلیاژی ۱۵ اینچی برای تریم اکو (Eco)- تکمیل می‌شود؛ در حالی که تریم های لیمیتد (Limited) و اسپرت (sport)، چراغ‌های جلوی LED دریافت می‌کنند. هیوندای النترا فیس‌لیفت در ۶ تیپ (تریم) به نام‌های SE، اکو، SEL، لیمیتد، اسپرت و ولیو ادیشن (Value Edition) برای متقاضیان عرضه خواهد شد.

هیوندای النترا 2019

هیوندای النترا ۲۰۱۹ از سیستم اطلاعاتی هیوندای AVN 5.0 بهره می‌برد. کنترل‌های سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) به همراه نمایشگر سیستم اطلاعاتی و سرگرمی در فیس لیفت جدید بازسازی شده‌اند. سیستم صوتی رنگی ۵ اینچی به عنوان گزینه استاندارد ارائه شده است، در حالی که گزینه ۸ اینچی مجهز به اپل کارپلی، اندروید اتو و ناوبری در تیپ های بالاتر موجود هستند. تریم لیمیتد هیوندای النترا ۲۰۱۹ مجهز به سیستم صوتی پریمیوم اینفینیتی همراه با هشت بلندگو، ساب ووفر و شارژ تلفن همراه بی‌سیم Qi خواهد بود.

هیوندای النترا 2019 وارد بازار خواهد شد!

در حالی که هیوندای النترا ۲۰۱۹ با تغییرات بسیاری در داخل و بیرون همراه شده است، موتور آن بدون تغییر می‌ماند. تریم‌های SE، SEL و لیمیتد از موتور ۲.۰ لیتری با ۱۴۷ اسب بخار بهره می‌برند، در حالی که تریم اکو از موترو ۱.۴ لیتری مجهز به توربوشارژر با ۱۲۸ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. متقاضیانی که دوست دارند تریم اسپرت را خریداری کنند، باید فعلا منتظر بمانند تا در ماه های آتی روانه بازار شود. هیوندای در ماه های آتی مشخصات بیش تری از تریم اسپرت ارائه خواهد کرد، اگر چه که تغییر ویژه ای در موتور اتفاق نخواهد افتاد. با این حال، تریم اسپرت با تغییراتی مشابه دیگر تریم ها عرضه خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "معرفی هیوندای النترای ۲۰۱۹"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
حميد رضا النترا
مهمان

نسل قبلی یعنی ٢٠١٧ و ٢٠١٨ خیلی زیباتر بود