به این ۶ دلیل پژو ۲۰۰۸ بخرید

بروزرسانی در: دوشنبه 31 اردیبهشت 97 ساعت 06:03
به این 6 دلیل پژو 2008 بخرید

اگر در بازار به دنبال یک کراس آور جمع و جور با موتوری فوق العاده، مصرف سوختی کم و تجهیزات و آپشن های خوب هستید، شما را به مطالعه این مشاوره خرید پژو 2008 دعوت می‌کنیم...

این روزها به دلیل خروج ایالات متحده آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک ایران و ۵+۱، بحث در مورد آینده همکاری‌های خودروسازی بین ایران و کشورهای اروپایی بسیار داغ شده است. به همین دلیل، برای مطلب مشاوره خرید امروز مجله خودرویی اینترنتی زوم فور کار، برآن شدیم تا به بررسی محاسن و مزایا و همچنین مطرح کردن دلایلی منطقی برای خرید پژو ۲۰۰۸، این کراس اور زیبای اروپایی بپردازیم.

پژو ۲۰۰۸ را می‌توان یکی از میوه‌های برجام برای صنعت خودروی ایران دانست. خودرویی که اولین محصول شرکت ایکاپ محسوب می‌شود. این شرکت پس از توافق برجام و بعد از مذاکرات سخت و نفس گیر میان ایران خودرو و گروه پژو سیتروئن تأسیس شد. اولین روز تابستان ۱۳۹۵ بود که با برگزاری مجمع مؤسسین شرکت مشترک ایران خودرو و پژو که با نام ایکاپ معروف شده است، صورت جلسه تشکیل ایکاپ به امضای هاشم یکه زارع و ژان کریستف کمار، قائم مقام مدیرعامل پژو سیتروئن رسید.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، این خودرو وارد خطوط تولید ایکاپ در ایران شد و بعد از داستان‌های بسیار زیاد سر پیش فروش و افزایش قیمت و تأخیر در تحویل، نخستین نمونه‌های آن چند وقتی است که در خیابان‌های کشورمان تردد می‌کنند. پژو ۲۰۰۸ یک کراس اور کامپکت است و اگر با این سگمنت خیلی آشنایی ندارید و ۲۰۰۸ را به عنوان یک شاسی بلند در ذهن خود در نظر گرفته‌اید، ممکن است با دیدن پژو ۲۰۰۸ برای اولین بار از نزدیک کمی شوکه شوید. دلیل آن ابعاد کوچک و بسیار جمع و جور این خودرو است و می توان گفت، این خودرو بیشتر شبیه به یک هاچ بک بزرگ می باشد.

پژو ۲۰۰۸ در ایران از یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ توربو با ۱۶۳ اسب بخار نیرو و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند و این نیروها به وسیله یک گیربکس شش دنده اتومات به چرخ‌های جلو منتقل می‌شوند. این موتور در سگمنت پژو ۲۰۰۸ یکی از بهترین موتورهاست و به جرات می‌توان گفت یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود می‌باشد. پژو ۲۰۰۸ با داشتن ابعادی برابر با ۴۱۵۹ میلی متر طول، ۱۷۳۹ میلی متر عرض، ۱۵۵۶ میلی متر ارتفاع و طول بین دو محوری برابر با ۲۵۳۸ میلی متر یک کراس آور کامپت محسوب می‌شود و با داشتن وزنی معادل ۱۲۴۵ کیلوگرم، به ازای هر صد کیلومتر در حالت ترکیبی ۶.۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

اکنون که به طور کلی با برخی جزئیات این خودرو آشنا شده‌ایم، وقت آن فرا رسیده تا نگاهی دقیق‌تر به مزایا و محاسن این خودرو پرداخته و برای شما دلایلی منطقی بیاوریم که چرا باید پژو ۲۰۰۸ را خریداری کنید. طی هفته‌های آینده در مطلبی جدا به بررسی نقاط ضعف و دلایل نخریدن این خودرو هم خواهیم پرداخت، از این رو اگر برای خرید این خودرو عجله زیادی ندارید، فعلاً بهتر است دست نگاه دارید تا با دانستن همه معایب و مزایای این خودرو نسبت به خرید پژو ۲۰۰۸ اقدام کنید. لطفاً با زوم فور کار همراه باشید.

۱ – موتور قوی با آخرین تکنولوژی‌های روز

پیشرانه پژو 2008

شرکت پژو یک موتور بسیار قوی ۱.۶ لیتری توربو ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ از نوع THP روی این خودرو نصب کرده که با ۱۶۳ اسب بخار نیرو و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور، برای خودرویی در این سگمنت با این ابعاد بدنه و اتاق، واقعاً فوق العاده است. به کمک فناوری THP، جالب است بدانید موتور پژو ۲۰۰۸ حداکثر ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور خود را از دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌دهد و همین موضوع، شتاب گیری این خودرو را بسیار فوق العاده کرده است. به این موتور گیربکس شش دنده اتومات با فناوری Quick Shift را اضافه کنید و پژو ۲۰۰۸ شتاب صفر تا صدی برابر با ۸.۳ ثانیه را در اختیار شما قرار خواهد داد. سیستم توربوی این موتور از فناوری Twin Scroll بهره می‌برد که یکی از جدیدترین سیستم‌های توربو می‌باشد. در تأیید فوق العاده بودن این موتور همین بس که طبق ادعای ایکاپ، این موتور برای ۸ سال پیاپی عنوان بهترین موتور جهان را توانسته با خود اختصاص دهد.

۲ – کابین فوق العاده زیبا و مملو از تکنولوژی

فضای داخلی پژو 2008

در سگمنت کراس اورهای کامپکت فعلی بازار ایران، به جرات می‌توان گفت پژو ۲۰۰۸ زیباترین طراحی کابین را داراست. پشت فرمان این خودرو که می‌نشینید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند طراحی فوق العاده زیبا و تکنولوژی جدید پژو به نام i-Cockpit است که رانندگی با این خودرو را بسیار آسان‌تر کرده است. آی کاک پیت پژو ۲۰۰۸ از چند بخش تشکیل شده است، یک صفحه نمایش هدآپ دیسپلی که درست بالای فرمان و صفحه کیلومترها قرار گرفته و دیگر روی شیشه جلو خبری از آن نیست. برای بهتر دیده شدن این صفحه نمایش، شرکت پژو فرمان ۲۰۰۸ را در اندازه‌ای کوچک‌تر طراحی کرده و کمی ارتفاع آن را پایین‌تر آورده، تا صفحه نمایش هدآپ دیسپلی به جاده نزدیک‌تر باشد و راننده در حین رانندگی به راحتی بتواند آن‌ها را ببیند. طراحی فرمان بسیار زیبا و اسپرت است و زیبایی‌های کابین را دو چندان کرده است. آی کاک پیت نهایتاً با یک صفحه نمایشی لمسی ۷ اینچ تکمیل می‌شود که برای راحتی راننده، زاویه آن به سمت وی می‌باشد.

از طریق این صفحه نمایش به راحتی راننده می‌تواند بسیاری از سیستم‌های خودرو را کنترل کند. فرمان اسپرت این خودرو به کنترل‌های سیستم صوتی و کروزکنترل مجهز شده است و طراحی بسیار زیبا و در عین حال ساده‌ای دارد. طراحان پژو در طراحی داشبورد ۲۰۰۸ نهایت تلاش خود را کرده‌اند تا داشبورد در عین سادگی، فوق العاده زیبا و مدرن هم باشد که باید گفت، کاملاً موفق بوده‌اند. دو دریچه ورودی هوا در کناره‌ها و دو دریچه نزدیک به هم زیر صفحه نمایش، وظیفه خنک و گرم کردن کابین را بر عهده دارند و برخی دکمه‌های سیستم صوتی و تهویه مطبوع خودرو زیر آن‌ها واقع شده‌اند. همچنین باید گفت با توجه به ابعاد بدنه نه چندان بزرگ این خودرو، کابین ۲۰۰۸ برای یک خانواده کوچک کاملاً جادار و مناسب است و از این نظر، هیچ مشکلی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

۳ – خودرویی ایمن از قلب اروپا

شرکت‌های اروپایی به دلیل قوانین سفت و سختی که اتحادیه اروپا معمولاً برای خودروسازها تعیین می‌کند، همیشه اهمیت زیادی به ایمنی محصولات خود می‌دهند. شرکت پژو هم از این قاعده مستثنی نیست و پژو ۲۰۰۸، یکی از بهترین مدل‌های این کمپانی فرانسوی از نظر ایمنی محسوب می‌شود. در ستایش ایمنی بسیار خوب این خودرو همین بس که پژو ۲۰۰۸ از یورو انکپ ۵ ستاره کامل ایمنی توانسته دریافت کند. عملکرد این خودرو در این تست‌ها بسیار عالی بوده و در بخش محافظت از سرنشین بالغ ۸۸ درصد یا ۳۲ امتیاز، در بخش محافظت از سرنشین کودک ۷۷ درصد یا ۳۸ امتیاز، در بخش محافظت از عابر پیاده ۷۲ درصد یا ۲۶ امتیاز و در قسمت سیستم‌های کمکی ایمنی ۷۰ درصد یا ۶ امتیاز توانسته کسب کند. از برخی مهم‌ترین تجهیزات ایمنی ۲۰۰۸ می‌توان به مواردی مانند سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری خودرو، ترمزهای جلو و عقب دیسکی، سیستم کمکی سربالایی، ۶ عدد کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، سیستم هشدار پارامتریک و پیرامونی و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

۴ – طراحی بدنه زیبا و مدرن

مدلی که ایکاپ از پژو ۲۰۰۸ وارد بازار ایران کرده در واقع نسخه فیس لیفت این خودرو است که خیلی از رونمایی آن نگذشته است. بدون شک این خودرو را می‌توان یکی از زیباترین کراس اورهای کامپکت امروز بازار ایران تلقی کرد که یکی از مدرن‌ترین و اسپرت ترین طراحی‌ها را دارد. در بخش جلویی خودرو جلوپنجره زیبای آن به خوبی به چشم می زند و چراغ‌های جلوی زیبای خودرو با گرافیک جدیدی که دارند، در کنار کاپوت عضلانی، ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده‌اند. دو چراغ مه شکن در دو گوشه سپر جلوی خودرو و یک دریچه ورودی هوای بزرگ و اسپلیتر زیر آن از دیگر مواردی هستند که در بخش جلوی ۲۰۰۸ خودنمایی می‌کنند. در کناره‌ها، اوضاع می‌توان گفت بسیار بهتر هم هست. ارتفاع سواری بالایی که این خودرو دارد در کنار رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی حال و هوای اسپرت خودرو را بیشتر کرده‌اند، ولی ای کاش اندازه رینگ‌ها کمی بزرگ‌تر بود.

یکی دیگر از موارد قابل توجه این بخش خط بدنه‌ای است که در طول دو درب و در امتداد دستگیره‌ها گذر کرده و به چراغ‌های عقب خودرو ختم می‌شود. خط سقف خاص این خودرو هم که شاید بتوان گفت در خودروهای بسیار کمی تا به حال دیده شده، ظاهر خاصی به این خودرو بخشیده است. نهایتاً به بخش عقب خودرو می‌رسیم که بدون شک یکی از بهترین طراحی‌های این سگمنت را به خود اختصاص داده است. زیباترین عنصر طراحی این بخش چراغ‌ها می‌باشند که با طراحی زیبای به اصطلاح پنجه خرچنگ، که این روزها در بین خودروسازها به یک ‌ترند تبدیل شده، رخ عقب پژو ۲۰۰۸ را بسیار خاص کرده‌اند. از دیگر موارد این بخش می‌توانیم به یک سپر ساده که دو سراگزوز خودرو و یک دیفیوزر عقب را در خود جای داده است اشاره کنیم. به طور کلی، خیلی سخت کسی را می‌توانید پیدا کنید که بتواند روی طراحی ظاهری پژو ۲۰۰۸ ایرادی بگذارد و از نظر ما، این مورد یکی از برگ برنده‌های این خودرو در رقابت با دیگر مدل‌های این سگمنت خواهد بود.

۵ – امکانات، تجهیزات و آپشن های بسیار خوب

هر چقدر چینی‌ها در این بخش خوب عمل کنند و آپشن های زیادی روی خودروهای خود ارائه نمایند، باز اروپایی‌ها هیچ وقت حاضر نخواهند بود تا با کم گذاشتن در این بخش، از رقبای چینی خود عقب بمانند. از این رو، پژو ۲۰۰۸ را کمپانی به برخی از بهترین امکانات و آپشن ها مجهز کرده است تا خودروی آن‌ها قافیه را به رقبای چشم بادامی خود نبازد. برخی از مهم‌ترین تجهیزات، امکانات و آپشن های این خودرو شامل مواردی مانند فرمان برقی، سیستم تهویه مطبوع اتومات دو منطقه‌ای با قابلیت خنک کنندگی داشبورد، صفحه نمایش ۷ اینچی، شش بلندگو، USB، بلوتوث، میرور اسکرین، کنترل‌های روی فرمان، چراغ‌های جلو اتومات، دیلایت، مه شکن‌های جلو و عقب، آینه‌های بغل تاشو برقی، شیشه‌های جلو و عقب برقی لمسی همراه با قفل ایمنی کودک برقی، تریم قوس چرخ، سنسور کمک پارک عقب، دوربین دید عقب، سنسور کاهش باد لاستیک، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، صندلی‌های راحتی با روکش پارچه‌ای، کروز کنترل، اسپید لیمیتر، برف پاک کن اتومات و چندین مورد دیگر می‌شود.

۶ – مصرف سوخت کم

در ستایش موتور بسیار خوب پژو ۲۰۰۸ در بخش خود خیلی صحبت کردیم و اکنون، یکی دیگر از مزایای بسیار خوب آن را بررسی می‌کنیم. مصرف سوخت شاید در این سگمنت خیلی به چشم خریدار مهم نباشد، ولی بدون شک کمتر کسی را می توان پیدا کرد که دوست ندارد خودرویش مصرف سوخت کمی داشته باشد. طبق اعلام ایکاپ، پژو ۲۰۰۸ در جاده به ازای هر صد کیلومتر ۴.۹ لیتر بنزین، در شهر به ازای هر صد کیلومتر ۹.۸ لیتر و به صورت ترکیبی، در هر صد کیلومتر ۶.۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند. بدین ترتیب می‌توان گفت پژو ۲۰۰۸ با موتور قوی، امکانات خوب، کابین راحت و جادار برای خانواده‌ای کوچک و مصرف سوخت زیر ۵ لیتر در جاده، خودرویی فوق العاده برای سفر می‌باشد.

سخن پایانی

روی هم رفته، با توجه به مواردی که در این مطلب گفته شد، پژو ۲۰۰۸ خودرویی بسیار خوب با موتوری قدرتمند، طراحی زیبا، کابین و امکانات بسیار خوب است که در بازار پر رقابت کراس اورهای کامپکت، توانسته جایگاه خوبی برای خود کسب کند. همان طور که گفتیم، در مطلبی جداگانه به بررسی نقاط ضعف آن هم خواهیم پرداخت، ولی همین قدر بدانید که معایب این خودرو به قدری کم است که اگر علاقه مند به خرید آن باشید، به راحتی از آن‌ها چشم پوشی خواهید کرد. ولی اگر مصر هستید که قبل از خرید این خودرو، همچنان از تمامی معایب و ایرادهای آن باخبر شوید، تا منتشر شدن مطلب بعدی مشاوره خرید ما در مورد پژو ۲۰۰۸، حتماً هر روز به وب سایت زوم فور کار سر بزنید. در پایان تاکید می‌کنیم، اگر این شش مورد مطرح شده هنگام خرید خودرو، از معیارها و پارامترهای اصلی شما برای خرید یک خودرو است، حتماً پژو ۲۰۰۸ را در لیست مدل‌هایی که احتمال خریدشان توسط شما بسیار بالاست قرار دهید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

31 دیدگاه ها برای "به این ۶ دلیل پژو ۲۰۰۸ بخرید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
آرشاوین
مهمان

سلام ممنون از اطلاعات خوبتون

مهدی
مهمان
سلام ، من سوزوکی دارم و ۲۰۰۸ رو ثبت نام کرده بودم و مردد بودم که بعد تحویل بفروشم یا نگهش دارم . باور کنید بعد تحویل از سازمان فروش تا خونه لذتی از رانندگی با این ماشین بردم که کلا فروششو بیخیال شدم اونهایی که با این ماشین رانندگی نکردن نمیفهمند من چی میگم . ضمنا ۲۰۰۸ من مشکی هستش و کلا مشکی ۲۰۰۸ با سفید خیلی فرق داره دوستان اول هر دو رنگ رو ببینن بعد اظهارنظر کنن که کپچر خوشگلتره یا ۲۰۰۸ . تواین ۲ ماه که ماشینو دارم حداقل ۱۰۰ بار ملت ازم پرسیدن این ماشین… بیشتر
ربکا
مهمان
موتور بسیار قدرتمند و موفقی داره. طراحی بدنه هم شیک و جذابه. اما فوق العاده زیبا بودن کابین رو من باهاش کاملا مخالفم. به نظر من داخل ماشین اصلا طراحی خوبی نداره. حس یه ماشین قدیمی و چیپ به ادم دست میده. طراحی داخلی و داشبورد میشه گفت حتی نا امید کننده است. البته باید بگم که ما ظاهر ماشینای چینی مارو بد عادت کرده که همیشه طراحی داخلی خودرو هاشو واقعا تحسین داره و همیشه هیجان انگیزه. در کل پژو ۲۰۰۸ ماشینه موفقی بوده. توی ترکیه که بازار ماشینش با ایران خیلی متفاوته پژو ۲۰۰۸ خیلی زیاده. اما من… بیشتر
محمد
مهمان

از نزدیک که زیادم زیبا نبود بعد این کراس اور باشه ساندرو هم شاسی بلند میشه دیگ!؟
موتورش خوب هستش ولی داشبرد و کابین ی جوری مطلب نوشتین و تعریف میکنین که انگار استون مارتینه ۲۰۷داشبوردش قشنگ تر از اینه
از این که تو ایران هستم و قدرت خرید نداریم و همیشه حرف واسه گفتن داریم خسته ام…

حالا منتظر دلار نه تومنی باشیم
از ماست ک…

مهدی
مهمان

اینکه ۸سال بهترین موتور شده خیلی مسخرس.یعنی تکنولوژی این موتور از بنز و ب ام و و ولوو و اینهمه برند های دیگه بالاتره؟؟هرچی میگن که نباید باور کرد

جواب به مهدی
مهمان

چقدر سطح اطلاعات مردم پایینه بیخود نیست وضع جامعمون اینه! بله این موتور طراحی مشترک پژو و ب ام و هست که تونسته ۸ سال بهترین موتور جهان بشه

علی
مهمان

خخخخ طرح مشترک بی ام و ……. بعد اونوقت چقد فروش داشته توی اروپا ؟ فقط توی کشورای جهان سوم اونم چون گزینه بهتری نداشتن بفروش رسوندن ، همین ماشینو ببر افغانستان توف میندازن روش .. وقتی با صد میلیون بهترین تویوتا رو سوار میشن . این ماشین توی اروپا جز ماشینای رده سوم هم حساب نمیشه و فقط برای یه قشر خاص طراحی شده و برای ما ایرانیای بدبخت که هر جوری دوست دارن سرکیسه مون میکنن و یه جنس درجه ۳ رو چند ده میلیون میفروشن

mohamad
مهمان

تو ۳ سال نزدیک به ا میلیون فروش جهانی داشته….نتدان برو مطالعه کن و بعد که اطلاعاتت رفت بالا بیا نظر بده

علی
مهمان

شما مطالعه کردی بسه ،،، اون بالا برا تبلیغات یه چیزی مینوسن شماهم یه چرتی اضافش میکنی . یک میلیون فروش ؟ کجا؟ توی کشورای افریقایی مثل جیبوتی حتما یا کشورای جهان سوم ،، توی خود فرانسه فروش حساب نمیشه چون تولید خودشه شاید دلش بخاد مجانی به فرانسویا بده ،، واقعا ممنونم اطلاعاتمونم بالا رفت چهارتا تبلیغ الکی میکنن اسمشو میزارن اطلاعات مثلا مطالعه کردن ، اینو مطمعن باش جمهوری اسلامی برای تو ماشین درجه یک اروپایی نمیاره سوار بشی کیف کنی میره دنبال اشغالای درجه ۳ با یه قیمته بالا بهت میده حالشو ببری

احسان
مهمان

بنظر من ماشین خوبی نیس اصلا نمیشه بهش کراس اوور گفت ، کلا هرچی جنس دربو داغون و قدیمی فرانسوی هست غالبه ما ایرانیا میکنن و اونقدی که ازش تعریف کردین خوب نیس ، پژو چی هست که باز بخاد برترین توی اروپا بشه ، جزء اشغالترینا توی اروپاس ،،،

وحید
مهمان

حقیقته هرکیم غیر ازین بگه مواجب بگیر مونتاژ کن داخلیه.پژو کلاهیه که از سر ما ایرانیا برداشته نمیشه.این ماشین دارای پیشرانه فوق العاده پر استهلاکیه.که منسوخ شده و پزو فرستادتش ایران تا با تامین قطعات جیب خودشو پر کنه.هرچند طراحیش از یه شرکت آلمانی بوده که کنار گذاشته شده.تو ایران ماشین سرمایس و دوام ماشین اولین گزینس.که ماشینای کره ای توش سرامدن.

Peugeot
مهمان

چرت پرت ننال برو پراید بابات سوار شو

علی
مهمان

چند سال اروپا زندگی کردی میشه بگی؟! ولا ما که زیاد دیدیم پژو

amyr
مهمان

بنظرم تنها خوبیش نسبت به کپچر پیشرانشه
فضاش خیلی کمه و اصلا نباید کراس اور حساب کرد چون ده سانت از ۲۰۶ بلند تره
بنظرم ماشین خوبیه اگه با فضای کمش بتونی کنار بیای
کپچر هم جدیدا خیلی بیخود گرون شده ارزششو نداره
ولی در کل من کپچرو انتخاب میکنم بخاطر ارتفاع بلند تر.استهلاک کمتر.فضای مناسب و طراحی ام سلیقه ای چیزی نمیشه گفت ولی کلا این ماشینا هیچ کدوم ارزش بالای ۸۰ میلیون ندارن و اینجا ایران است ما مجبوریم به همه ی ماشینا بیشتر از بهاش پول بدیم

احمدرضا
مهمان

ماشین خوبیه تو این رنج بعد اینم رنو کپچر رو به شما معرفی میکنم .

حامد خان
مهمان

۸۰ درصد مردم توان خریدشون زیر ۵۰ تومنه.و متاسفانه فقط ۴ ۵ تا ماشین آشغال رو میشه با این پولا خرید…واقعا برای هممون متاسفم

M.A
مهمان

این ماشین چینى که میگى صد تومن بعله
شرایطش اینه ک سی میلیون میدى بقیش قسط متناسب با درامدت.
من اگر ورشکست هم بشم و بی پول حاضرم از ایرانخودرو پرشیا بخرم ولى این وزک ووزکاى چینى ک فقط زرق و برق داره سوار نشم

پدرام
مهمان

پس این همه ساندرو با قیمت ۶۰-۷۰ میلیون کی داره میخره؟! این همه ماشین چینی با قیمت حدود ۱۰۰ کی داره میخره؟!

محسن
مهمان

برا من مهم اطلاعات روی کاغذ نیست،باید تجربی بهش برسم.من هم ۲۰۰۸ و هم کپچر سوار شدم.واقعا اینطور که توضیح دادن نیست(حداقل برای من)کابین بسیار کوچیک و بی کیفیت مثه ماشینهای چینی حتی جنس غربیلک فرمون انگار از پلاستیکای بازیافتی بود.ردیف عقب کوچیک و تنگ.واقعا ۲۰۶ با امکاناته بیشتره.ولی کپچر خیلی سرتر بود از همه نظر بجز موتوری.نیسان جوک هم که اصلا قابل مقایسه نیست به نظرم و عالیه.

z4car
مدیر

محسن عزیز به زودی از نقاط ضعف پژو ۲۰۰۸ هم مقاله ای منتشر خواهیم کرد .
به طور خلاصه پژو ۲۰۰۸ یکی از قدرتمندترین و قابل اعتمادترین پیشرانه های این رنج قیمتی را دارا می باشد و اگر با ابعاد جمع و جور و فضای نسبتا تنگش مخصوصا ردیف عقب مشکلی نداشته باشید بدون شک بهترین انتخاب این محدوده قیمتی می باشد.
لازم به ذکر است پلت فرم این خودرو مشابه پژو ۲۰۸ و ۲۰۷ فرانسوی هست که در مقاله ای دیگر توضیح مفصل خواهیم داد .

پاسخ
مهمان

ممنون از z4car بابت بررسی دقیق ولی در مورد این نظر بگم که فضای عقبش واقعا مناسب و خوبه البته کسی که یه بار نشسته باشه میتونه نظر بده نه این افرادی که هنوز از نزدیک هم ندیدنش!

مهدی
مهمان

ماشین خوبیه اون آقایی که گفت تیوولی بنظرم چیزی سر در نمیاره دادا ماشین اروپا رو داری با اشغال تیوولی ک حرفی برای گفتن نداره در مقابل۲۰۰۸ میزنی از همه لحاظ برتری با ۲۰۰۸ هس مجله خارجی بکن بعد متوجه میشی