اعلام قیمت جدید سورن‌ پلاس دوگانه‌ سوز / خرداد ۱۴۰۳

چهارشنبه 9 خرداد 03 ساعت 09:42
اعلام قیمت جدید سورن‌ پلاس دوگانه‌ سوز / خرداد 1403

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید سورن پلاس دوگانه سوز را اعلام کرد. سورن پلاس دوگانه سوز جدید با استانداردهای ۸۵ گانه، مالتی مدیا و کروزکنترل نسبت به قبل افزایش شدید قیمت را تجربه کرده است. سورن پلاس دوگانه سوز جدید با کد کلاس ۵۵۵۱۱ شناخته می‌شود.

سورن پلاس دوگانه سوز از معدود خودروهایی بود که هنوز قیمت آن گران نشده بود و اکنون ایران خودرو به بهانه نصب تجهیزات مرتبط با استانداردهای ۸۵ گانه و مالتی مدیا قیمت آن را در حدود ۳۰ درصد افزایش داده و به ۴۸۶ میلیون تومان رسانده است. گفتنی است این نرخ برای حواله‌های غیر قطعی و فراخوان‌های آتی قابل اعمال است:

مدل خودرو کد کلاس قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید (تومان)
سورن پلاس گازسوز ۵۵۵۱۱ ۳۷۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴۸۶,۰۰۰,۰۰۰

سورن پلاس دوگانه سوز به عنوان تنها سدان پایه گازسوز تولید داخل با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. البته که نوسان تولید به دلیل نبود قطعات مربوط به کپسول گاز باعث شده تا ایران خودرو نتواند تعهدات خود را به موقع تحویل دهد. در حال حاضر شاهد هستیم شرکت ایران خودرو هنوز نتوانسته تعهدات تکمیل وجه شده در پاییز ۱۴۰۲ را به طور کامل تحویل دهد. این مسئله موجب کاهش نمونه‌های صفر کیلومتر در بازار آزاد شده و اکنون سورن پلاس دوگانه در محدوده ۷۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar