نگاهی به آشفته بازار خودرو؛ به کجا چنین شتابان؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به آشفته بازار خودرو؛ به کجا چنین شتابان؟

آشفته بازار قیمت خودرو امروز هم در انواع محصولات حاکم است و هر کس با توجه به سود بیشتر قیمتی را برای خودروها تعیین کرده است در این وضعیت همانطور خبری از سازمان حمایت برای مدیریت بازار نیست و قیمت‌ها روند صعودی خود را طی می‌کنند البته خرید و فروش در بازار قفل شده ولی این مساله خود بر افزایش قیمت‌ها اضافه کرده است.

شرایط بازار امروز نشان می‌دهد بیشتر خودروهای مونتاژی همچنان شاهد رشد قیمت هستند به شیوه ای که سراتو سفید امروز با رشد ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان و سراتوی مشکی با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان به ‌فروش می‌رسد.

مزدا۳ هم امروز افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده به طوری که این خودرو امروز با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همینطور استپ‌ وی هم با رشد دو میلیون تومانی با قیمت ۹۱ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک هم با رشد ۶ میلیون تومانی با قیمت ۷۷ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با رشد ۹ میلیون تومانی با قیمت ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با رشد ۱۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

درحالیکه دولت نسبت به بالا رفتن قیمت های مسکن، خودرو، سکه، طلا، ارز و ... سکوت اختیار کرده است، کارشناسان در گفت و گو با رسانه ها از مردم می خواهند، از خرید و فروش بی علت مسکن، خودرو، سکه و ... صرف نظر کنند، چرا که قیمت های فعلی حباب وحشتناکی دارد و ممکن است سرمایه بعضی افراد یک شبه به باد برود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar