نگاهی به قیمت احتمالی جک J4 در بازار ایران

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به قیمت احتمالی جک J4 در بازار ایران

شنیده‌ها حاکی از آن است که گروه ” کرمان موتور ” چند وقتی است تولید جک J4 اتوماتیک را شروع کرده و می‌خواهد تا آخر خرداد، پیش فروش این خودروی چینی را شروع کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، جک J4 در نسخه اتوماتیک قیمتی پایین‌تر از ۷۰ میلیون تومان را خواهد داشت و به احتمال زیاد در تابستان پیش رو به دست متقاضیان می‌رسد. جک J4 به عنوان تازه‌ترین خودروی ” کرمان موتور ” شناخته می‌شود که بر پایه اطلاع رسانی این شرکت، قرار است با موتور ۱٫۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخار و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه شود. گیر بکس CVT که قابلیت تعویض دنده مصنوعی و حالت برفی و اسپرت در آن وجود دارد، قدرت این خودرو را به چرخ‌های جلوی آن می‌رساند. ” کرمان موتور ” ویژگی‌های جک J4 را به شرح زیر اعلام کرده است:

–فرمان کمکی برقی

–رینگ ۱۵ اینچی ۸ پر

–سیستم اعلام فشار باد لاستیک TPMS

–شیشه‌ها و آینه‌های کناری برقی

–دو کیسه هوا

–تریم داخلی چرم مصنوعی

–کروزکنترل

–سیستم صوتی با ۶ بلندگو

–سنسور پارک عقب

–کامپیوتر سفر

–چراغ بدرقه

–مه شکن جلو و عقب

–ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب کاسه‌ای

–ABS + EBD

–کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

–و…

بر اساس بعضی شنیده‌ها، گویا سانروف روی جک J4 نصب نشده است. پیش بینی می‌شود که ” کرمان موتور ” در ابتدای عرضه، قیمتی رقابتی را برای این خودرو انتخاب کند و بخواهد از بازار بی وای دی F3 دنده‌ای، فاو بسترن B30، برلیانس H330 و… سهمی را برای خود به دست آورد. ولی سؤال این جاست، قیمت جک J4 کم‌تر از ۷۰ میلیون تومان می‌تواند مزیتی در کنار دیگر رقیب‌ها باشد؟ چون این خودرو امکانات آن چنانی ندارد و از طرفی هنوز قیمت قطعی آن اعلام نشده است. اگر جک J4 قیمتی متمایل به ۷۰ میلیون تومان داشته باشد، مسیر سختی را در پیش دارد، ولی اگر بتوان این خودرو را با قیمتی کم‌تر از ۶۲ میلیون تومان در روزهای نخست بازار دید، می‌توان امیدوار بود که جک J4 مثل دیگر محصولات پیشین جک، رفته رفته بازار خود را به دست می‌آورد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "نگاهی به قیمت احتمالی جک J4 در بازار ایران"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مسعود
مهمان

واقعا زشته

ادرین
مهمان

اخه ۷۰ میلیون .. اوونم با ۱۰۳ اسب بخار … واقعا که متاسفم

reza
مهمان

بابت چی؟