اضافه شدن اپل کارپلی و اندروید به خودروهای مدل ۲۰۲۰ اینفینیتی

شنبه 11 آبان 98 ساعت 18:07
اضافه شدن اپل کارپلی و اندروید به خودروهای مدل 2020 اینفینیتی

شرکت اینفینیتی بالاخره تصمیم گرفته تا از مدل سال ۲۰۲۰، اپل کارپلی و اندروید اتو را روی خودروهای خود ارائه کند. شرکت در واقع با ارائه نسل جدید سیستم‌های اطلاعات سرگرمی اینفینیتی روی مدل‌های جدید خود این قابلیت‌ها را به خودروهای خود اضافه خواهد کرد.

سیستم اطلاعات سرگرمی شرکت همچنان اینفینیتی InTouch نام دارد و از همان ترکیب دو صفحه نمایش استفاده می‌کند، ولی پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید روی این سیستم کاملاً جدید است. قبل از اعلام این خبر، هیچ یک از خودروهای شرکت حتی مدل جدید شاسی بلند QX50 که اخیراً معرفی کرده نیز اپل کارپلی و اندروید اتو را پشتیبانی نمی‌کردند. این برند لوکس سازنده خودروی ژاپنی یکی از آخرین خودروسازانی است که مجبور به ارائه اپل کارپلی و اندروید اتو روی خودروهای خود شده است.

تقریباً تمامی خودروهای مدل ۲۰۲۰ اینفینیتی نسل جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی و همچنین پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را دریافت خواهند کرد. تنها خودروی شرکت که قرار نیست فعلاً این دو مورد را پشتیبانی کند QX60 است. جالب است بدانید نسل جدید سیستم اطلاعات سرگرمی اینفینیتی اینتاچ قابلیت تبدیل به هات اسپات وای فای با پشتیبانی از همزمان هفت دستگاه را دارد، بنابراین تمامی سرنشین‌های شاسی بلند QX80 دغدغه‌ای بابت اینترنت داخل این خودرو نخواهند داشت. نقشه‌های سیستم نویگیشن خودرو نیز بهتر شده‌اند. علاوه بر تصاویر ماهواری گوگل استریت، شرکت یک قابلیت دید سه بعدی شهری را نیز به این سیستم اضافه کرده است. با توجه به بهبود رابط کاربری نسل جدید سیستم اطلاعات سرگرمی اینتاچ، استفاده از یک ماژول بلوتوث جدید و پردازنده‌ای سریع‌تر اینفینیتی می‌گوید متصل کردن گوشی با بلوتوث بسیار راحت‌تر شده است. شرکت همچنین ادعا کرده به لطف ماژول بلوتوث جدید، اتصال گوشی به سیستم خودرو با استفاده از بلوتوث پایداری بسیار بهتری خواهد داشت.

باید اشاره کنیم که سیستم اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو استفاده شده روی خودروهای شرکت اینفینیتی از نوع با سیم است. دیگر شرکت‌ها مانند بی ام و، آئودی و فورد همگی از اتصال بی سیم برای اپل کارپلی و اندروید اتو استفاده کرده‌اند. این دو سیستم ارتباطی روی تمامی مدل‌های اینفینیتی به صورت استاندارد ارائه خواهند شد. اگر به فکر خرید یک مدل اینفینیتی هستید و اپل کارپلی و اندروید اتو برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنیم تا زمان ورود مدل‌های ۲۰۲۰ شرکت به بازار بهتر است صبر کنید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar