پورشه پانامرا پلاتینیوم ۲۰۲۲ آپشنهای بیشتری به مدلهای پایه اضافه میکند

بروزرسانی در: سه شنبه 18 آبان 00 ساعت 16:07
پورشه پانامرا پلاتینیوم 2022 آپشنهای بیشتری به مدلهای پایه اضافه میکند

پورشه پانامرا ۲۰۲۲ نسخه پلاتینیوم از آپشن سفارشی مموری یا همان حافظه ویژه پنهان بهره میبرد که در هر سه نسخه معمولی، پانامرا ۴ و پانامرا ۴ E-hybrid در دسترس است. همچنین آپشنهایی نظیر رینگهای اسپرت با طراحی انحصاری ۲۱ اینچی با روکش پلاتینیوم در دسترس است. همین پوشش برای مشبک های خروجی هوای جانبی و لیبل مدل عقب نیز استفاده میشود. پورشه «خط اگزوز اسپرت» با رنگ مشکی، تزئینات شیشه‌ای با رنگ مشکی براق، PDLS+ (سیستم نورپردازی پویای پورشه ) و چراغ‌های عقب با دیزاین خاص را نیز اضافه میکند. شما می توانید از بین ۱۳ رنگ مختلف استاندارد یا متالیک بدون هزینه انتخاب کنید، اما هر رنگ دیگری هزینه اضافی دارد.

پورشه پانامرا پلانتیوم 2022

برخی تجهیزات اضافی دیگر عبارتند از: تریم آلومینیوم مشکی، بسته شدن درها به صورت اتوماتیک در حالت نرم، صندلی‌های راحت ۱۴ جهته (گرمکن و خنک‌کننده در جلو، گرم‌کن در عقب)، کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای، سیستم صدای فراگیر Bose و هشدار نقاط کور.

تمام نسخه‌های پلاتینیوم دارای سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​با PASM و Power Steering Plus پورشه هستند که به‌طور خودکار تلاش فرمان را در سرعت‌های پایین برای چرخاندن راحت‌تر چرخ تنظیم می‌کند.

نسخه پلاتینیوم پورشه پانامرا می‌گوید در بهار ۲۰۲۲ به نمایندگی‌ها  می رود. ما مدل‌ها و قیمت‌های آن‌ها را در زیر فهرست کرده‌ایم (از جمله هزینه مقصد ۱۳۵۰دلاری !). اگر بخواهید هر یک از آن مدل ها را با تمام گزینه های موجود در نسخه پلاتینیوم خریداری کنید، در نهایت حدود ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار بیشتر خواهید پرداخت؛ با فرض اینکه گزینه های ذکر شده در بالا را می خواهید.
همچنین توجه داشته باشید که ۴ E-Hybrid به دلیل بسته باتری بزرگتر، اکنون واجد شرایط دریافت ۷۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی فدرال است.

پانامرا: ۱۰۳۲۵۰ دلار
پانامرا ۴: ۱۰۷۳۵۰ دلار
پانامرا ۴ E-Hybrid: 116550 دلار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar