آستون مارتین DBX با تیونینگ منصوری +گالری تصاویر

بروزرسانی در: شنبه 15 آبان 00 ساعت 01:39
آستون مارتین DBX با تیونینگ منصوری +گالری تصاویر

این تیونر آلمانی از جدیدترین سوژه خود یعنی استون مارتین DBX با تینونیگ فوق العاده جذاب رونمایی کرده است. منصوری موتور ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو استون ساخت AMG را با ECU جدید، توربوهای بزرگتر و سیستم اگزوزجدید ارتقا داده است؛ لیست این کارها و تغییرات باعث شده است آستون مارتین DBX از ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور به یکSUV قلدر ۸۰۰ اسب بخاری و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاوری تبدیل شود. منصوری ادعا می کند زمان ۰-۱۰۰ این خودرو ۳.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت است.

منصوری میگوید بسیاری از تغییرات آیرودینامیکی برای پایداری این سوپراسپرت برای رسیدن به تاپ اسپید الزامی است.برخی از  این تغییرات آیرودینامیکی عبارتدن از :کیت عریض بدنه با دریچه‌های گلگیر مشخص و دیفیوزر عقب که به مشتریان امکان انتخاب دو محل برای اگزوز دوگانه را می‌دهد. بسیاری از قطعات، از جمله رکابهای جانبی از کربن ساخته شده اند. آستون مارتین DBX با تیونینگ منصوری به جای یک باله ، دو باله عقب دارد. که هر کدام فقط ظاهری از کربن دارند.

در حالی که نمای بیرونی آستون مارتین DBX آن چنان اغراق شده نیست و ظاهری دلنشین دارد ام نمی توان همین را در مورد کابین آن گفت. در کابین، یک الگوی شلوغ مشبک‌ شکل روی صندلی‌ها، پنل درها و کنسول میانی وجود دارد که شاید به مذاق برخی ها خوش نیاید!

گالری تصاویر 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar