آغاز به کار شوروم مجازی کادیلاک لایو در آمریکا

دوشنبه 25 آذر 98 ساعت 18:06
آغاز به کار شوروم مجازی کادیلاک لایو در آمریکا

شرکت کادیلاک اوایل سال جاری از شوروم مجازی خود به نام Cadillac Live در کشور کانادا رونمایی کرده بود. این شوروم مجازی یکی از متخصصان شرکت را در یک استودیو شبیه به نمایندگی‌های شرکت قرار می‌دهد. این متخصص با داشتن یک دستگاه آیفون X، یک Osmo موبایل و یک هدست بلوتوث می‌تواند چت‌های ویدیویی یک طرفه با خریدارانی که به دنبال محصولات کادیلاک هستند و همچنین مالکان فعلی خودروهای کادیلاک که سوالاتی در مورد خودروی خود دارند انجام بدهد.

اکنون کادیلاک لایو کار خود را در امریکا نیز شروع کرده است. شوروم مجازی را کادیلاک را یک نمایشگاه دیجیتال تعاملی توصیف می‌کند و هدف از راه اندازی آن تبدیل خریداران بالقوه به بالفعل می‌باشد. کادیلاک می‌گوید داده‌هایی دارد که نشان می‌دهند ۷۱ درصد مشتری‌ها در صورتی که پروسه انتخاب خودروهای یک شرکت برایشان آسان باشد از آن کمپانی حتماً خودرو می‌خرند.

آغاز به کار شوروم مجازی کادیلاک لایو در آمریکا

در شوروم مجازی کادیلاک علاوه بر وجود امکان نمایش ۱۰ خودرو و امکانات و قابلیت‌های آن‌ها، متخصصان محصول می‌توانند با استفاده از یک اپلیکیشن روی تبلت خود رنگ‌های بدنه و تجهیزات و آپشن های ظاهری را نیز به مشتریان نمایش بدهند.

آغاز به کار شوروم مجازی کادیلاک لایو در آمریکا

خریداران و علاقه مندان می‌توانند دوشنبه تا پنج شنبه بین ساعت ۹ صبح تا ۱ شب، روز جمعه بین ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و روزهای شنبه و یکشنبه بین ساعت‌های ۱۱ صبح تا ۷ عصر از شوروم مجازی کادیلاک بازدید کنند. تماس‌ها هم به صورت لحظه‌ای می‌توانند برقرار شوند، هم از قبل می‌توان ساعت خاصی را برای این کار رزرو کرد. مشتریان امکان درخواست رزرو ساعت بازدید خارج از ساعات مذکور را نیز می‌توانند بدهد. امکان حضور بیش از یک بازدیدکننده به ازای هر تماس نیز وجود دارد. مشتریان آمریکایی حاضر در ایالت‌های کالیفرنیا، ایلینوی، نیوجرسی و نیویورک در صورت تمایل به خرید یکی از محصولات کادیلاک بعد از بازدید می‌توانند در مرحله بعدی به یک نمایندگی در نزدیکی محل زندگی خود متصل شوند. تمامی تماس‌های تصویری یک طرفه بوده و کارکنان شوروم مجازی کادیلاک قادر به دیدن شما نخواهند بود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar