آغاز سرویس ویژه فروشگاه اینترنتی آمازون برای مالکان هوندا و آکورا

چهارشنبه 2 مرداد 98 ساعت 12:36
آغاز سرویس ویژه فروشگاه اینترنتی آمازون برای مالکان هوندا و آکورا

برخی از مالکان خودروهای جدید هوندا و آکورا اکنون می‌توانند بسته‌های خریداری شده خود از آمازون را مستقیماً داخل خودروی خود تحویل بگیرند. این خودروساز ژاپنی امروز لیستی از خودروهای مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ منتشر کرده که از این سرویس جدید شرکت آمازون پشتیبانی می‌کنند. خودروسازهای دیگری نیز قرار است این سرویس را روی خودروهای خود ارائه دهند که بیشتر مدل‌های جنرال موتورز و فورد هستند، ولی گفته شده که این سرویس روی برخی مدل‌های ولوو نیز ارائه خواهد شد.

برای استفاده از این قابلیت و سرویس آمازون باید مشترک سرویس هوندا لینک یا آکورا لینک باشید. اشتراک این دو سرویس سالیانه ۱۱۰ دلار هزینه دارد و خیلی ارزان نیست. مدل‌های هوندا که از این سرویس آمازون پشتیبانی می‌کنند شامل آکورد ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ (شامل مدل هیبریدی)، اینسایت مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، اودیسه مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، پاسپورت مدل ۲۰۱۹ و پایلوت مدل ۲۰۱۹ است. البته نکته‌ای که باید ذکر کرد این که برای استفاده از سرویس مذکور حتماً باید مدل تورینگ یا الیت این خودروها را داشته باشید. تنها مدل آکورا که شامل این سرویس شده مدل آر دی ایکس است که همه تریم هایش قابلیت استفاده از آن را دارند.

این سیستم به همان شیوه‌ای که روی خودروهای دیگر بوده کار می‌کند. برای تحویل سفارش آمازون خود داخل خودرو، باید آن را در محدوده ۲ بلوک از آدرس محل تحویل پارک کرده باشید. سپس مأمور تحویل خودروی شما را پیدا کرده، پکیج را اسکن می‌کند و در خودرو را باز خواهد کرد. بعد از قرار دادن سفارش داخل خودرو، مأمور تحویل درخواست قفل شدن خودرو را می‌دهد که در این حین نوتیفیکیشنی به گوشی شما مبنی بر تأیید تحویل بسته و قفل شدن در آن ارسال می‌شود.

قطعاً خیلی از افراد با این سرویس که باید اجازه دسترسی خودروی خود را به یک غریبه بدهند راحت کنار نخواهند آمد، ولی این سرویس یک آپشن بوده و کسی مجبور به استفاده از آن نیست. با اشتراک ۱۱۰ دلاری هوندا لینک بسیار امکانات دیگر مانند استارت خودرو از راه دور، باز کردن و قفل کردن درها از راه دور، پیدا کردن خودروی سرقتی و هشدار سرعت در اختیار مالکان قرار می‌گیرد. تمام این کارها را به کمک یک اپلیکیشن داخل گوشی خود می‌توانید انجام بدهید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar