استقبال فوق العاده از طرح اشتراک ولوو

بروزرسانی در: سه شنبه 22 آبان 97 ساعت 18:31
استقبال فوق العاده از طرح اشتراک ولوو

شرکت ولوو با استقبال فوق العاده خوبی از طرح اشتراک Care by Volvo خود مواجه شده است.

این خودروساز سوئدی ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ از این طرح در کنار کراس اور جدید XC40 رونمایی کرده بود. با این طرح، مشتریان می‌توانند یک خودرویی ولوو که تمام موارد و هزینه‌های آن مانند بیمه و تعمیر و نگهداری به عهد شرکت است را به قیمت ماهیانه‌ای بین ۶۵۰ و ۸۵۰ دلار به مدت دو سال کرایه کنند. طبق این طرح، آن‌ها می‌توانند بعد از یک سال یک خودروی جدید دریافت نمایند.

تقریباً ۴ ماه بعد از رونمایی این طرح، ولوو موفق شد تمام اشتراک‌هایی که برای ۱۲ ماه نخست پیش بینی کرده بود را بفروشد. شرکت ابتدا سقف تعداد اشتراک‌های طرح Care by Volvo را روی ۱۰ درصد میزان تولید XC40 قرار داده بود، ولی خیلی زود موفق شد آن را به ۱۵ درصد افزایش بدهد. مشتریان جدیدی که می‌خواهد در طرح Care by Volvo ثبت نام نمایند در لیست انتظار قرار می‌گیرند و باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنند.

آندرس گوستافسون، مدیرعامل ولوو آمریکای شمالی در مصاحبه‌ای با اتو نیوز گفته که طرح Care by Volvo توانسته با استقبال فوق العاده خوبی مواجه شود.

وی در صحبت‌های خود گفته که به دلیل استقبال بسیار خوب مشتریان، ممکن است شرکت مجبور شود تا تعداد نمایندگی‌های ولوو که در سراسر آمریکا این طرح را اجرا می‌کنند افزایش بدهد. گوستافسون گفته در همین راستا، ولوو می‌خواهد تعداد نمایندگی‌ها درگیر این طرح جذاب و محبوب را افزایش دهد.

خبر موفقیت بالای طرح Care by Volvo دقیقاً زمانی منتشر می‌شود که اخیراً کادیلاک اعلام کرده بود طرح اشتراک خودروی Book by Cadillac را لغو خواهد کرد. آیا این سؤال برای شما ایجاد شده که چرا این طرح کادیلاک نتوانسته مثل طرح ولوو موفق باشد؟ پاسخ ساده است. برخلاف قیمت مناسب Care by Volvo، طرح Book by Cadillac هزینه ماهانه‌ای معادل ۱۸۰۰ دلار دارد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar