اعلام جزئیات قیمتی آئودی A6 آلرود مدل ۲۰۲۰

شنبه 23 آذر 98 ساعت 17:46
اعلام جزئیات قیمتی آئودی A6 آلرود مدل 2020

شرکت آئودی بالاخره قیمت نسخه‌های قدرتمند آئودی A6 آوانت را به صورت رسمی اعلام کرده است. در همین راستا خودروی آئودی A6 آلرود مدل ۲۰۲۰ در دو تریم پرمیوم پلاس و پرستیژ وارد بازارهای جهانی خواهد شد. قیمت مدل پرمیوم پلاس از ۶۶ هزار و ۸۹۵ دلار شروع می‌شود و قیمت پایه مدل پرستیژ ۷۱ هزار و ۳۹۵ دلار تعیین شده است. در حالی که هنوز قیمت مدل قدرتمند آئودی RS 6 آوانت هنوز اعلام نشده، می‌توان با اطمینان گفت که مدل آلرود ارزان‌ترین سری خودروی استیشن A6 خواهد بود.

بازار استیشن‌های لوکس خیلی بزرگ نیست و به عنوان ارزان‌ترین نسخه آئودی A6، این خودرو رقبای خوبی در کنار خود می‌بیند. این خودرو اندکی ارزان‌تر از مرسدس بنز E 450 استیشن ۶۷ هزار و ۹۵ دلاری است. مدل استیشن مرسدس بنز مانند آئودی A6 آلرود دو دیفرانسیل بوده، ولی با ۳۶۲ اسب بخار قدرت از این نظر وضعیت بهتری دارد. میزان گشتاور دو خودرو یکسان است. در این سگمنت رقیب دیگر جگوار ایکس اف اسپرت بریک می‌باشد. قیمت آن از ۶۶ هزار و ۱۴۵ دلار بوده که اندکی کم‌تر از آئودی A6 آلرود است، ولی از نظر قدرت این خودروی دو دیفرانسیل با ۲۹۷ اسب بخار قدرت حرف زیادی برای گفتن ندارد. جگوار نسخه قوی‌تر این خودرو به نام ایکس اف اسپرت بریک اس را با موتور شش سیلندر خورجینی ۳۸۰ اسب بخاری نیز وارد بازار کرده، ولی همچنان از نظر گشتاور این خودرو پایین‌تر از آئودی A6 آلرود قرار می‌گیرد. ولوو V90 قیمت پایه‌ای برابر با ۵۳ هزار و ۹۰ دلار دارد، ولی دیفرانسیل جلو بوده و فقط ۲۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ولوو V90 کراس کانتری را با ظاهر جذاب‌تر، ۳۱۶ اسب بخار قدرت و سیستم دو دیفرانسیل می‌توانید به قیمت ۵۶ هزار و ۱۹۰ دلار سفارش بدهید.

اعلام جزئیات قیمتی آئودی A6 آلرود مدل 2020

آئودی هنوز لیست کامل تجهیزات و آپشن های این خودرو را اعلام نکرده، ولی ما از برخی از آن‌ها باخبر هستیم. تمام مدل‌های آلرود به جلوپنجره خاص، تزئینات آلومینیومی روی سپرها، باربند، فلپ های پلاستیکی روی بدنه و رینگ‌های بزرگ ۲۰ اینچی مجهز هستند. این خودرو سیستم تعلیق بادی داشته و می‌توانید ارتفاع خودرو را تنظیم کنید. از دیگر تجهیزات آفرود آن می‌توان به سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سنسور زاویه و فرمان چهار چرخ اشاره کرد. داخل کابین، آئودی A6 آلرود به یک صفحه کیلومتر و آمپرهای ۱۲.۳ اینچی، دو صفحه نمایش ۱۰.۱ و ۸.۶ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های جلوی برقی با مموری و گرم کن، فرمان گرم شو، سیستم صوتی Bang & Olufsen و سانروف پانوراما مجهز است. شرکت همچنین یک پکیج ۲۰ سالگی برای این خودرو ارائه کرده که به یاد آئودی A6 آلرود اورجینال سبز رنگ، با کابین چرم قهوه‌ای و تریم چوبی می‌باشد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar