اعلام قیمت تویوتا راوفور TRD آفرود مدل ۲۰۲۰

شنبه 13 مهر 98 ساعت 16:49
اعلام قیمت تویوتا راوفور TRD آفرود مدل 2020

شرکت تویوتا قیمت نسخه ویژه آفرود شاسی بلند پرفروش راوفور را که در نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۹ رونمایی شده بود منتشر کرده است. تویوتا قصد دارد نسخه ماجراجویانه TRD آفرود را برای خانواده مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو روانه بازار کند.

قیمت این خودرو از ۳۶ هزار و ۳۰۰ دلار برای مدل پایه شروع می‌شود. با این قیمت، TRD آفرود یکی از گران قیمت‌ترین نسخه‌های راوفور مدل ۲۰۲۰ خواهد بود. در حالی که جزئیات قیمتی مدل ۲۰۲۰ هنوز اعلام نشده، ولی مدل پایه LE تویوتا راوفور ۲۰۱۹ از ۲۶ هزار و ۷۷۰ دلار شروع می‌شود و مدل گران قیمت لیمیتد این خودرو را به قیمت ۳۶ هزار و ۱۷۰ دلار برای مدل چهار سیلندر و ۳۶ هزار و ۹۷۰ دلار برای مدل هیبریدی می‌توانید بخرید. برای این که بتوانید مقایسه خوبی در ذهن خود انجام دهید، باید بگوییم که قیمت مدل بزرگ‌تر تویوتا هایلندر از ۳۲ هزار و ۹۵۰ دلار شرع می‌شود و نهایتاً مدل آفرود فوررانر قیمت پایه‌ای برابر با ۳۷ هزار و ۱۴۰ دلار دارد. در تمامی این قیمت‌ها ۱۱۲۰ دلار هزینه نمایندگی لحاظ شده است.

تویوتا راوفور TRD آفرود مدل 2020

مشتریانی که حاضرند پول یک دستگاه تویوتا فوررانر را برای خرید راوفور بدهند، در عوض یک سیستم تعلیق با تیون ویژه دریافت خواهند کرد که به آن‌ها اجازه آفرود سواری در سرعت بالا را می‌دهد. رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی آن به طور استاندارد به تایرهای All Terrain مجهز شده‌اند. تویوتا گفته نسخه ویژه TRD آفرود همانند تریم ادونچر این خودرو ارتفاع از سطح زمینی برابر با ۲۱۸ میلی متر دارد.

تویوتا راوفور TRD آفرود مدل 2020

این نسخه ویژه از نظر مکانیکی تغییری در قیاس با مدل استاندارد ندارد. تویوتا راوفور TRD آفرود به یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاوری که به وسیله گیربکس هشت دنده اتومات به چهار چرخ ارسال می‌شوند مجهز شده است. به منظور افزایش توانایی‌های آفرود خودرو در مسیرهای سخت، TRD آفرود به یک سیستم تقسیم گشتاور مجهز شده که خروجی‌های پیشرانه را بین چرخ‌های راست و چپ بسته به شرایط تقسیم می‌کند. برای این مدل البته نباید انتظار مواردی مانند جعبه دنده کمکی، اسکید پلیت یا موارد از این دست داشته باشید.

طی هفته‌های آتی تویوتا راوفور TRD آفرود مدل ۲۰۲۰ قرار است وارد نمایندگی‌های شرکت تویوتا در بازارهای مختلف جهانی شود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar