اعلام قیمت گذاری بی ام و Z4 sDrive30i مدل ۲۰۱۹ + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 16 اسفند 98 ساعت 03:40
اعلام قیمت گذاری بی ام و Z4 sDrive30i مدل 2019 + تصاویر

مانند همه هواداران بی ام و، ما هم از شنیدن خبر این که نسل جدید Z4 M40i قیمت پایه‌ای برابر با ۶۵ هزار دلار دارد ناراحت شدیم.

البته، اوضاع آن طوری که به نظر می‌رسد بد نیست. این حرف را می زنیم چون قیمت مدل پایه این خودرو که اخیراً به بیرون درز کرده دقیقاً ۱۵ هزار دلار ارزان‌تر از مدل مذکور می‌باشد. ما در مورد بی ام و Z4 sDrive30i مدل ۲۰۱۹ صحبت می‌کنیم که قیمتش از ۴۹ هزار و ۷۰۰ دلار شروع می‌شود و از نظر ما قیمتی کاملاً منصفانه دارد. به عبارتی دیگر، با حدوداً ۵۰ هزار دلار شما قادر خواهید بود نسل جدید Z4 را خریداری کنید.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، مدل قدیمی‌تر و ضعیف رقیب این خودرو یعنی مرسدس بنز SLC 300 رودستر ۲۰۱۹ قیمت پایه‌ای برابر با ۴۹ هزار دلار دارد. از سویی دیگر قیمت پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۱۹ نیز از ۵۹ هزار دلار شروع می‌شود. البته با خرید پورشه شما قدرت موتور بیشتر (۳۰۰ اسب بخار) و هندلینگی فوق العاده دریافت خواهید کرد.

اعلام قیمت گذاری بی ام و Z4 sDrive30i مدل 2019 + تصاویر

Z4 sDrive30i قدرتش را از یک موتور ۴ سیلندر توربو ۲ لیتری با ۲۵۵ اسب بخار قدرت بین ۵ هزار تا ۶۵۰۰ دور در دقیقه و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور بین ۱۵۵۰ تا ۴۴۰۰ دور در دقیقه تأمین می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت دنده استپ ترونیک اتومات متصل شده و خروجی‌هایش را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند. با این ترکیب فنی Z4 sDrive30i صفر تا صد را به لطف سیستم لانچ کنترلی که به صورت استاندارد ارائه شده در ۵.۲ ثانیه پر می‌کند. حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

بی ام و Z4 sDrive30i مدل ۲۰۱۹ در آمریکا به صورت استاندارد در تریم اسپرت لاین ارائه می‌شود که مواردی مانند رینگ‌های ۱۸ اینچی خاکستری و تزئینات بدنه آلومینیومی را روی خود دارد. از تجهیزات استاندارد دیگر آن می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، فرمان اسپرت چند منظوره، صندلی‌های ام اسپرت، کروز کنترل فعال، صفحه کیلومتر و آمپر Live Cockpit Professional و چند مورد دیگر اشاره کرد.

اعلام قیمت گذاری بی ام و Z4 sDrive30i مدل 2019 + تصاویر

مانند تمام مدل‌های بی ام و، لیست آپشن های Z4 sDrive30i نیز بسیار طولانی است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به پکیج ام اسپرت، پکیج هندلینگ پیست (متشکل از ترمزهای ام اسپرت، دیفرانسیل ام اسپرت و تعلیق هوشمند M)، پکیج سیستم‌های کمکی رانندگی و روکش چرم Vernasca اشاره نماییم. تحویل نخستین سری این خودرو در آمریکا از ماه مارس ۲۰۱۹ شروع می‌شود و مدل M40i بعداً قرار است وارد بازار شود.

منبع ترجمه: Carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar