ام وی‌ ام ایکس ۲۲ رتبه نخست ارزیابی سازمان جی دی پاورز را کسب کرد

دوشنبه 28 مرداد 98 ساعت 12:34
ام وی‌ ام ایکس 22 رتبه نخست ارزیابی سازمان جی دی پاورز را کسب کرد

خودروی‌ام وی‌ام ایکس ۲۲ که در دیگر بازارها با نام چری تیگو۲ شناخته می‌شود در ارزیابی موسسه جی دی پاورز چین در کلاس خودروهای مینی شاسی ، توانست بهترین رضایت مندی مشتریان را به لحاظ کیفیت و رضایت مندی مشتری را بدست آورد.

در تاریخ ۸ آگوست ، شرکت جی . دی پاورز گزارش اولیه مطالعه کیفیت IQS 2019 را منتشر کرد ،که نشان دهنده آن است که برندهای چینی در مقایسه با دیگر برندها در بازار رشد قابل ملاحظه ایی را داشته‌اند ،و برند چری در مقایسه با سال پیش ۲۶ پله صعود داشته است ، که محصولات سری تیگو و خودروهای جدید انرژی پاک این برند رشد قابل توجهی را داشته‌اند.

خودروی تیگو۲ ( ام وی‌ام ایکس ۲۲ ) توانست رتبه نخست را در بخش مینی اس یو وی‌ها از آن خود نماید .

سری خودروهای تیگو چری که از سال ۲۰۰۵ وارد بازار شده‌اند با مدلهای گوناگون وارد بازار شده‌اند و نخستین خودروهای چینی اس . یو . وی هستند که وارد بازار اروپا شده‌اند و در حال حاضر خودروی ایکس ۲۲ با نام DR  یکی از خودروهای چری تیگو می‌باشد که در ایتالیا به فروش می‌رسد .

کمپانی چری همواره سیستم ارتقاء را داشته  که مرتبط  که شامل چرخه کامل محصولات جهانی می‌باشد ،از برنامه ریزی محصول ، طراحی و تحقیق و توسعه  ، مدیریت زنجیره تامیین ، تولید ، بازاریابی ، خدمات و سیستم کیفیتی شامل حال آن می‌شود .

خودروی‌ام وی‌ام ایکس ۲۲ یک خودروی مینی شاسی زیبا و پر طرفدار است که از ابتدای سال ۹۶ در بازار ایران عرضه شد و از تقاضای بسیار بالایی علی الخصوص در بین جوانان برخوردار است ، این خودرو دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان مناسب و مصرف سوخت پائین می‌باشد و همچنین آپشن های رفاهی و ایمنی مناسبی چون ESP ،سانروف برقی می‌باشد ، در خارج از بازار چین هم خودروی ایکس ۲۲ ( تیگو۲ ) یکی از پر طرفدارترین محصولات چری در بازارهای صادراتی این برند به کشورهای مختلف می‌باشد ، مزیت اصلی خودروی ایکس ۲۲ طراحی مدرن و زیبا ، کیفیت قابل قبول و آپشن های مناسب می‌باشد.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar