انتشار تصاویر جدید هیوندای آزرا مدل ۲۰۲۰

یکشنبه 28 مهر 98 ساعت 18:06
انتشار تصاویر جدید هیوندای آزرا مدل 2020

روز گذشته تصاویر جاسوسی جدیدی از هیوندای آزرا مدل ۲۰۲۰ فیس لیفت منتشر شده که در بازار داخلی کشور کره جنوبی، با نام گرنجور نیز شناخته می‌شود.

هیوندای آزرا فعلی در نسل ششم خود قرار دارد و نخستین بار سه سال پیش رونمایی شد. به همین دلیل شرکت هیوندای تصمیم گرفته تا یک فیس لیفت نیمه عمر برای این سدان لوکس ارائه کند. این تصاویر که اخیراً در اینترنت منتشر شده ما را بیشتر با شکل طراحی زاویه دارتر این خودرو آشنا می‌کند.

در طراحی مدل فیس لیفت شرکت هیوندای چراغ‌های جلوی فعلی را حذف کرده و آن‌ها را با چراغ‌هایی زاویه دارتر، مشابه آن چه روی هیوندای سوناتا جدید دیده بودیم جایگزین کرده است. این چراغ‌های جلوی شیک در کنار یک جلوپنجره جدید، ظاهری بسیار زیبا و اسپرت به هیوندای آزرا مدل ۲۰۲۰ بخشیده است.

در یکی دیگر از تصاویر طراحی بخش عقب این خودرو را می‌بینیم که بار دیگر طراحان شرکت خطوط گرد را حذف و آن‌ها را با خطوطی صاف و گوشه‌هایی تیز جایگزین کرده‌اند. در عقب خودرو همچنین به یک سپر جدید مجهز شده و طراحی جدید چراغ‌ها همچنان شامل خط چراغی می‌باشد که در عرض خودرو کشیده شده است. طراحی جدید سراگزوزها نیز بسیار به چشم می‌زنند.

انتشار تصاویر جدید هیوندای آزرا مدل 2020

هنوز معلوم نیست هیوندای آزرا جدید چه زمانی وارد خط تولید خواهد شد و از کی شرکت می‌خواهد فروش آن را آغاز کند. جزئیات در مورد گزینه‌های پیشرانه این خودرو نیز هنوز معلوم نیست، ولی به احتمال زیاد پیشرانه ۲.۴ لیتری GDi چهار سیلندر تتا، شش سیلندر خورجینی ۳ لیتری MPi لامبدا، ۳ لیتری شش سیلندر خورجینی GDi لامبدا و ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی MPi لامبدا مدل فعلی همچنان روی مدل جدید نیز ارائه خواهند شد.

فروش نسل فعلی هیوندای آزرا فقط به برخی بازارهای جهانی مانند کره جنوبی، چین، خاورمیانه و برخی بازارهای منتخب در قاره آمریکای جنوبی محدوده شده است. از مدل سال ۲۰۱۷ شرکت هیوندای تصمیم گرفت آزرا را از بازار آمریکا و کانادا خارج کند.

carscoops

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar