انتشار تصویر تیزر جدید بوگاتی دیوو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
انتشار تصویر تیزر جدید بوگاتی دیوو

شرکت بوگاتی یک تصویر تیزر جدید از مدل جدید دیوو منتشر کرده است و با نگاهی کوتاه به آن، می‌توان متوجه شد که این ابرخودرو چقدر با شیرون تفاوت خواهد داشت.

در این تصویر از نمای کناری می‌توانیم دیوو را ببینیم. روی خودرو با یک پارچه نازک پوشانده شده و تقریباً دیدی کلی از طراحی بدنه این خودرو به ما می‌دهد.

همان طور که خیلی‌ها حدس می‌زدند و انتظارش را داشتند، ظاهراً بوگاتی دیوو بسیاری از عناصر طراحی کانسپت ویژن گرن توریسمو را خواهد داشت. این کانسپت را شرکت بوگاتی قبل از معرفی جهانی نسخه جاده‌ای شیرون رونمایی کرده بود.

از مهم‌ترین موارد قابل توجه که با نگاهی به این تصویر متوجه می‌شویم می‌توان به یک باله عقب ثابت بزرگ، گلگیرهای خشن، بالچه‌های کوچک روی رکاب‌ها و یک خط بدنه که گلگیر جلو را به ستون B وصل می‌کند اشاره کرد. ظاهراً یک بالچه کوسه‌ای مانند آن چه که قبلاً در کانسپت ویژن گرن توریسمو دیده بودیم در بخش عقب سقف آن وجود دارد.

مشخصات فنی دیوو همچنان نامشخص باقی مانده، ولی تا این حد اطلاع داریم که بوگاتی در طراحی آن بیشتر روی هندلینگ و داون فورس بهتر از شیرون تمرکز کرده است. علاوه بر این، بوگاتی تلاش کرده تا وزن نهایی این ابرخودرو کمتر از همه محصولات قبلی شرکت باشد. همه این تلاش‌ها در راستای افزایش شتاب و چالاکی دیوو انجام شده است.

انتشار تصویر تیزر جدید بوگاتی دیوو

طبق گزارشی که شش هفته پیش منتشر شده بود، شرکت بوگاتی پیشرانه ۸ لیتری W شکل ۴ توربو این ابرخودرو را همراه با یک گیربکس قرض گرفته شده از خودروهای مسابقه‌ای ارائه خواهد کرد تا دیوو شتاب فوق العاده بالایی داشته باشد. گفته می‌شود دیوو صفر تا صد را زیر ۲.۵ ثانیه طی می‌کند و فقط در ۶.۵ ثانیه می‌تواند سرعت خود را به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

انتشار تصویر تیزر جدید بوگاتی دیوو

فقط ۴۰ دستگاه از بوگاتی دیوو تولید می‌شود و قیمت هر یک ۵ میلیون یورو تعیین شده است. این ابرخودرو روز ۲۴ آگوست در فستیوال پبل بیچ کنکوردالگانس قرار است رونمایی رسمی شود.

منبع ترجمه: carscoops

انتشار تصویر تیزر جدید بوگاتی دیوو

بوگاتی دیوو Bugatti Divo رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar