انتشار تیزر جدید جنسیس G90 مدل ۲۰۲۰

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار تیزر جدید جنسیس G90 مدل 2020

بیایید قبول کنیم. اگر آن لوگوی بزرگ مسی رنگ روی کاپوت وجود نداشت، بسیاری از ما نمی‌توانستیم با نگاهی به تصویر هویت خودرو را تشخیص بدهیم. این تصویر که ساعاتی پیش در صفحه فیس بوک این خودروساز کره‌ای منتشر شده، بخش‌هایی از مدل جدید G90 را آشکار می‌کند. این خودرو که قبلاً با نام هیوندای اکوس در بازار فروخته می‌شد و بعدها به برند جنسیس ارتقا یافت، به عنوان سدان فول سایز لوکس این برند ظاهراً تغییرات طراحی زیادی داشته است.

از آن جایی که با یک تصویر تیزر روبرو هستیم، شرکت جنسیس با استفاده از کاور طراحی اصلی سدان پرچم دار خود را پنهان کرده است، ولی با این حال، بخش‌هایی از تغییراتی که G90 داشته را می‌توانیم مشاهده کنیم. به عنوان مثال، چراغ‌های جلو هیچ شباهتی با آن چه که روی مدل فعلی به کار گرفته شده‌اند ندارد. در چراغ‌های جلوی G90 جدید شاهد چراغ‌های LED روز روشن هستیم که از گوشه جلوپنجره تا بخش جلویی گلگیر کشیده شده‌اند. چراغ‌های جلو به طور کلی شکلی متفاوت دارند و ظاهراً از تکنولوژی LED در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

انتشار تیزر جدید جنسیس G90 مدل 2020

پس از اعمال تغییراتی در تنظیمات نور تصویر، ما موفق شدیم جزئیات بیشتری از G90 جدید را آشکار کنیم. از آن جمله می‌توان به تغییرات جلوپنجره اشاره کرد. خطوط افقی روی جلوپنجره جای خود را به ترکیب کندویی شکل در مدل فیس لیفت داده‌اند. بخش پایین جلوپنجره هم تغییراتی داشته و بزرگ‌تر از قبل شده است. با این اوصاف، سپر جلو هم دچار تغییراتی خواهد شد.

به جز این موارد، قطعاً تغییرات دیگری هم خواهند بود که از آن جمله می‌توان به چند تغییر در بخش عقب خودرو اشاره کرد. برخی منابع موثق تأیید کرده‌اند که سپر و چراغ‌های عقب LED خودرو برای مدل فیس لیفت نیمه عمر G90 دچار تغییرات خواهند شد. دیگر تغییراتی طراحی ظاهری خودرو شامل رنگ بدنه‌های جدید و طراحی متفاوت و تازه رینگ‌های آلیاژی می‌شود.

داخل کابین گفته می‌شود G90 فیس لیفت به تمام تجهیزات و امکاناتی که اخیراً روی K900 جدید دیده‌ایم مجهز خواهد شد که از آن جمله می‌توان به صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی در همین اندازه اشاره کرد.

تا پایان ماه جاری انتظار می‌رود شرکت جنسیس از این خودرو در کره جنوبی رونمایی کند. نسخه ویژه بازار آمریکا بعدها معرفی جهانی خواهد شد.

منبع ترجمه: motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar