برنامه اوپل برای عرضه هشت مدل جدید + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
برنامه اوپل برای عرضه هشت مدل جدید + تصاویر

شرکت اوپل و واکسهال اطلاعات و جزئیات جدیدی در مورد مجموعه محصولات خود منتشر کرده‌اند. این برندها که متعلق به گروه پژو سیتروئن هستند قصد دارند بین اوایل ۲۰۱۹ تا پایان ۲۰۲۰ هشت مدل جدید یا به روز شده را روانه بازار کنند.

سه دستگاه از این خودروها کاملاً جدید خواهند بود. این سه مدل شامل سوپرمینی کورسا، مدل جانشین کراس اور کامپکت موکا X و مینی ون ویوارو است که مبتنی بر سیتروئن جامپی، پژو اکسپرت و تویوتا پروآس می‌شوند. نسل فعلی ویوارو از پلت فرم رنو ترافیک استفاده می‌کند.

برنامه اوپل برای عرضه هشت مدل جدید + تصاویر

نسل ششم کورسا و ویوارو جدید سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهند شد و بعدتر، شاهد عرضه نسخه‌های بیشتری از این دو مدل خواهیم بود. جانشین موکا ایکس سال ۲۰۲۰ قرار است رونمایی شود و نقشی مهم و اساسی در برنامه اوپل و واکسهال برای افزایش فروش شاسی بلندها از ۲۵ به ۴۰ درصد تا سال ۲۰۲۱ خواهد داشت.

برنامه اوپل برای عرضه هشت مدل جدید + تصاویر

برای اولین بار، کورسا یک نسخه تمام الکتریکی خواهد داشت که یکی از چهار مدل الکتریکی سازی شده بوده و شرکت قول داده آن‌ها را تا پایان ۲۰۲۰ وارد بازار کند. دومین مدل گرندلند ایکس پلاگین هیبریدی می‌باشد. مشتری‌ها قادر خواهند بود این خودرو را تا پایان تابستان ۲۰۱۹ سفارش دهند. نهایتاً، تا سال ۲۰۲۴ همه مدل‌های اوپل و واکسهال یک نسخه الکتریکی سازی شده خواهند داشت.

برنامه اوپل برای عرضه هشت مدل جدید + تصاویر

از آن جایی که این خودروساز قصد دارد روی مدل‌های پرفروش و سودده سرمایه گذاری کند، خودروهایی که در حال حاضر شرایط خوبی ندارند مدل‌های جانشین نخواهند داشت. از آن جمله می‌توان به دو خودروی شهری آدام و کارل و همچنین کانورتیبل کاسکادا اشاره کرد. پس از پایان تولید، هیچ یک از این مدل‌های مذکور نسل جدید نخواهند داشت. هرچند، فروش این خودروها تا پایان ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت. البته در برخی بازارها مانند بریتانیا و ایرلند، اوپل و واکسهال فروش مدل کاسکادا را متوقف کرده‌اند.

اوپل ادعا می‌کند با مجموعه محصولات جدید، این شرکت خواهد توانست در سال ۲۰۲۰ تا ۸۰ درصد از مجموعه مدل‌های پرفروش بازار را در خانواده مدل‌های خود داشته باشد.

منبع ترجمه: cars coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar