برنامه تویوتا برای ارائه توندرا صفر کیلومتر به قهرمان شجاع اهل کالیفرنیا

چهارشنبه 23 آبان 97 ساعت 15:05
برنامه تویوتا برای ارائه توندرا صفر کیلومتر به قهرمان شجاع اهل کالیفرنیا

این روزها اگر کمی اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً شنیده‌اید که ایالت کالیفرنیا با یکی از مرگ آورترین و شدیدترین آتش‌سوزی‌های تاریخ دست و پنجه نرم می‌کند. تاکنون، ۴۲ نفر در شمال کالیفرنیا جان خود را از دست داده‌اند و از سرنوشت بیش از ۲۰۰ نفر خبری در دست نیست. پرستار یک بیمارستان اخیراً با حرکتی که انجام داده، به یک قهرمان ملی آمریکایی تبدیل شده است. این پرستار با خودروی خود موفق شده بود بیماران زیادی را از واحد ICU بیمارستان، به منظور در امان ماندن از آتش سوزی به مناطق امن تخلیه کند. در حالی که او این کار را با موفقیت به سرانجام رساند و خود و بیماران سالم ماندند، ولی داستان برای تویوتا توندرای وی اندکی متفاوت بود. زمانی که شرکت تویوتا از اقدام قهرمانانه این پرستار آگاه شد، قول جایگزین کردن تویوتا توندرای وی با یک مدل صفر کیلومتر را داده است.

این پرستار که نامش الین پیررس هست، اخیراً تصویری از تویوتا توندرای نیمه سوخته خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. در مطلب منتشر شده، او نوشته بود که این تراک جان او و بیماران زیادی را نجات داده است. در پاسخ، تویوتا این کامنت را برای او گذاشته بود: «ما از این که شما جان خود و تویوتا توندرای خود را برای نجات بیماران به خطر انداخته‌اید شگفت زده شده‌ایم. نگران تراک خودت نباش، با افتخار یک مدل صفر کیلومتر به شما خواهیم داد!»

ما برای بررسی صحت این موضوع با تویوتا تماس گرفتیم و شرکت این بیانیه را در اختیار ما قرار داد:

«ما همدردی خود را با قربانیان آتش سوزی وحشتناک شمال کالیفرنیا اعلام می‌کنیم. ما بسیار سپاس گزار نیروهای اورژانس و آتش نشانی هستیم که به صورت خستگی ناپذیر در حال تلاش برای خاموش کردن آتش و انتقال مردم به مکان‌های امن هستند. ما به طور خاص، بسیار از الین پیرس تشکر می‌کنیم، کسی که جان خود و تویوتا توندرای خود را برای انتقال بیماران به نقاط امن به خطر انداخت. تویوتا با افتخار هر چه تمام یک توندرا صفر کیلومتر به ایشان تقدیم خواهد کرد.»

بدین وسیله، ما هم با کسانی که عزیزان خود را در این حادثه آتش سوزی از دست دادند همدردی می‌کنیم.

منبع ترجمه: Motor Trend

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar