برنامه جنرال موتورز برای سرمایه گذاری ۴.۲ میلیارد دلاری روی خطوط تولید

چهارشنبه 5 تیر 98 ساعت 15:04
برنامه جنرال موتورز برای سرمایه گذاری 4.2 میلیارد دلاری روی خطوط تولید

گروه خودروسازی جنرال موتورز اعلام کرده که قصد دارد بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار روی خطوط تولید خود در ایالت‌های ایندیانا، میشیگان و تگزاس، به منظور آغاز تولید نسل بعدی شاسی بلندها و پیکاپ های خود سرمایه گذاری کند.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرده که قصد دارد در خطوط تولید خود در فورت وین ایندیانا، فلینت میشیگان و آرلینگتون تگزاس با سرمایه گذاری مذکور ظرفیت تولید و راندمان خطوط تولید را افزایش داده و برخی آپگریدها را در آن‌ها نصب کند.

جنرال موتورز همچنین گفته که این سرمایه گذاری‌های جدید همچنین در کارخانه‌های شرکت در ایالت اوهایو، قبل از ورود مدل‌های ۲۰۲۱ پیکاپ و شاسی بلند به بازار قرار است انجام شود.

در خط تولید تگزاس شرکت شاسی بلندهای معروف برندهای مختلف جنرال موتورز، از جمله شورولت تاهو و جی ‌ام سی یوکان تولید می‌شوند. مقامات شرکت می گویند ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار از این سرمایه گذاری متعلق به کارخانه آرلینگتون است و انتظار می‌رود تا سال آینده کار تغییرات و آپگرید آن به اتمام برسد.

جنرال موتورز همچنین در بیانیه مطبوعاتی خود گفته که از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش از ۲۳ میلیارد دلار روی خطوط تولید و کارخانه‌های خود در آمریکا سرمایه گذاری کرده است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar