برنامه فولکس واگن برای راه اندازی اولین خط تولید تمام الکتریکی + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
برنامه فولکس واگن برای راه اندازی اولین خط تولید تمام الکتریکی + تصاویر

در شرایطی که تقریباً همه خودروسازها به فکر طراحی و ساخت یک یا چند مدل تمام الکتریکی هستند، زیرساخت‌های فعلی آن‌ها قطعاً به یک بازنگری کلی برای تولید انبوه مدل‌های تمام الکتریکی نیاز دارد.

برای فولکس واگن، شرکتی که به شدت به دلیل رسوایی دیزل گیت آسیب دیده، ساخت خودروهای تمام الکتریکی دوست دار محیط زیست قطعاً یک روش خوب برای بازگرداندن دوباره آبرو و اعتبار از دست رفته محسوب می‌شود. از این رو، شرکت فولکس واگن قصد دارد در اولین خط تولید تمام الکتریکی خود در تسویکاو آلمان سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه مدل الکتریکی تولید کند.

بسیاری از مدل‌های I.D. فولکس واگن در همین خط تولید قرار است ساخته شوند. نهایتاً، تا سال ۲۰۲۰ شرکت می‌خواهد ظرفیت تولید خود را به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال افزایش دهد. فولکس واگن قصد دارد با این کار به بخشی از تقاضای بازار اروپا برای چنین خودروهایی پاسخ دهد.

این اطلاعات را توماس اولبریس، عضو هیئت مدیره Volkswagen E-mobility در مصاحبه‌ای با نشریه Handelsblatt منتشر کرده است. علاوه بر تأیید محل ساخت این خط تولید، اولبریش همچنین توضیح داده که راه اندازی کارخانه تسویکاو تنها شروع مسیر خودروهای الکتریکی فولکس واگن طی چند سال اخیر خواهد بود.

فولکس واگن تمام الکتریکی

 وی در این مورد گفته: "تا اواسط دهه آتی میلادی، ما کل مجموعه کارخانه تسویکاور را از ۱۰۰ درصد بنزینی امروز به ۱۰۰ الکتریکی تغییر خواهیم داد. تسویکاو تنها آغاز کار است. هدف نهایی ما تغییر شبکه تولید کل گروه خودروسازی فولکس واگن به سمت حمل و نقل الکتریکی می‌باشد. طی سه سال آینده ما ۱۶ خط تولید مختلف در سراسر جهان را می‌خواهیم راه اندازی کنیم."

هر کدام از این خطوط تولید قرار است چند مدل الکتریکی مبتنی بر کانسپت های I.D. فولکس واگن را تولید کنند. همه این مدل‌ها مبتنی بر پلت فرم جدید MEB مخصوص مدل‌های تمام الکتریکی فولکس واگن هستند که از هاچ بک‌های کوچک تا کراس اورهای بزرگ و حتی مینی ون‌ها را هم شامل می‌شود.

منبع ترجمه: insideevs

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar