برنامه مازراتی برای گیبلی هیبریدی و شاسی بلند دوم

شنبه 26 بهمن 98 ساعت 15:49
برنامه مازراتی برای گیبلی هیبریدی و شاسی بلند دوم

شرکت مازراتی ظاهراً قصد شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ را ندارد، ولی این بدان معنا نیست که آن‌ها بیکار نشسته‌اند و خودرویی برای معرفی در آن جا ندارند. مازراتی در حال ایجاد تغییراتی بزرگ در خانواده محصولات خود از جمله اضافه کردن یک شاسی بلند دیگر و همچنین یک مدل هیبریدی می‌باشد.

این شرکت ایتالیایی شایعاتی که چند وقت پیش منتشر شده بود و ادعا می‌کند که مازراتی به دنبال معرفی نسخه هیبریدی گیبلی می‌باشد را تأیید کرده است. هنوز معلوم نیست این خودرو دقیقاً چه زمانی رونمایی خواهد شد، گرچه گزارش‌های قبلی همگی اشاره دارند که مازراتی گیبلی هیبریدی را احتمالاً در نمایشگاه خودروی پکن خواهیم دید. همچنین کار روی خودرویی که مازراتی از آن با عنوان مدل سوپر اسپرت خود یاد می‌کند همچنان ادامه داشته و این خودرو، که تصویر نمونه تستی آن را اینجا مشاهده می‌کنید یک نسخه باتری الکتریکی هم خواهد داشت. این مدل سوپر اسپرت قرار است طی یک مراسم خصوصی در ماه مه ۲۰۲۰ رونمایی شود.

برنامه مازراتی برای گیبلی هیبریدی و شاسی بلند دوم

مازراتی همچنین با یک سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورویی در کارخانه خود در کاسینو ایتالیا قصد دارد دومین شاسی بلند خود را نیز وارد خط تولید کند. در آخرین برنامه محصولات منتشر شده توسط مازراتی، این خودرو که هنوز نامش نیز مشخص نشده در خانواده محصولات شرکت جایگاهی پایین‌تر از لوانته داشت. ظاهراً نخستین مدل‌های این شاسی بلند تا سال ۲۰۲۱ از خط تولید جدید شرکت خارج خواهند شد و احتمالاً سال آینده می‌توانیم آن را ببینیم. البته این خودرو تا سال ۲۰۲۲ وارد نمایندگی‌های مازراتی در آمریکا نخواهد شد. مازراتی اعتقاد دارد این مدل نقشی کلیدی در بهبود اوضاع مالی شرکت بازی خواهد کرد.

به لطف یک سرمایه گذاری بزرگ ۸۰۰ میلیون یورویی دیگر روی کارخانه تاریخی میرافیوری در ایتالیا، مازراتی قادر خواهد بود نسل بعدی گرن کبریو و گرن توریسمو را آن جا تولید کند. با این مدل‌ها برای نخستین بار مازراتی وارد سگمنت خودروهای الکتریکی خواهد شد.

برنامه مازراتی برای گیبلی هیبریدی و شاسی بلند دوم

با این سرمایه گذاری‌ها دیگر تمامی مدل‌های جدید و آتی مازراتی در ایتالیا طراحی و تولید خواهند شد. با همه این اوصاف، هنوز سؤالات زیادی در مورد خانواده محصولات این شرکت وجود دارد. باید منتظر ماند و دید طبق نقشه راه محصولات شرکت مدل‌های مازراتی در سال ۲۰۲۴ چقدر با امسال متفاوت خواهند بود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar