بهترین خودروهای بازار آمریکا در ۲۰۲۲

یکشنبه 21 فروردین 01 ساعت 17:09
بهترین خودروهای بازار آمریکا در 2022

در ادامه این مطلب یک رده بندی از بهترین مدل های ۲۰۲۲ در بازار آمریکا ارائه شده که با توجه به حضور برندهای قدرتمندی چون جنرال موتورز و فورد در این کشور، رقابت داغی را میان وارداتی ها و برندهای مذکور ایجاد می کند.

 

کیا استینگر جی تی-لاین
امتیاز: ۸.۸ از ۱۰

کیا استینگر جی تی-لاین

این اسپرت جذاب کره ای در مدل پایه از پیشرانه ۳۰۰ اسب بخاری استفاده می کند. این میزان از خروجی برای تپنده ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ بسیار مناسب به نظر می رسد. رینگ های استاندارد ۱۸ اینچی کرومی مات با طراحی اختصاصی یکی دیگر از جذابیت های استینگر است.

دیفیوزر با خروجی دوقلو در هر طرف برای سیستم اگزوز و صدای دلچسب در دورهای بالای موتور آنرا تبدیل به یک گزینه ایده ال برای عاشقان محصولات اسپرت کرده است.

قیمت پایه استینگر جی تی-لاین حدود ۳۶ هزار دلار است.

 

جیب گرند چروکی
امتیاز: ۸.۸

جیب گرند چروکی

یک آفرودر از برند باسابقه گرند چروکی با سلیقه بسیاری از مخاطبان دنیای خودرو همخوانی دارد. طراحی اصیل، کیفیت بالا و جذابیت های برند ترکیبی ایده ال را شکل داده اند. مدل پایه از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با ۲۹۰ اسب بخار خروجی و ۲۵۷ پوندفوت گشتاور استفاده می کند. اما نمونه ۵.۷ لیتری ۳۵۷ اسب بخاری نیز در گزینه های این کمپانی وجود دارد.

قیمت پایه حدود ۳۸ هزار دلار است.

 

اکورا ام دی ایکس تایپ اس
امتیاز: ۸.۹

اکورا ام دی ایکس تایپ اس

اکورا همواره از نظر طراحی سبک و روش خاص خود را دنبال کرده و البته بسیار هم موفق بوده است. از نظر کیفیت مواد اولیه نیز جای بحثی وجود ندارد. این کراس اوور اسپرت از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با ۳۵۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۵۴ پوندفوت استفاده می کند. سامانه تمام چرخ محرک تورک وکتورینگ آن نیز عملکرد بینظیری را به نمایش می گذارد.

این کیفیت و امکانات برای مشتریان حدود ۶۸ هزار دلار هزینه دارد.

 

هیوندای آیونیک ۵
امتیاز: ۸.۹

هیوندای آیونیک 5

یک الکتریکی قابل و بسیار فناورانه که امکانات قابل تحسینی را با برچسب قیمت ۴۳۶۵۰ دلار در اختیار مشتریان قرار می دهد و نسبت به این قیمت حقیقتا یک خرید برتر محسوب می شود.

 

اینفینیتی کیو ایکس ۶۰
امتیاز: ۹

اینفینیتی کیو ایکس 60

برای آن گروه از مشتریان که تمایلی ندارند خودروی آنها شبیه باقی محصولات حاضر در خیابان باشد قطعا یکی از مهمترین گزینه ها، اینفینیتی خواهد بود. نگاهی خشن و جذاب محصولات این برند فقط خاص لوگوی آن است و مشابهی ندارد.

کیو ایکس ۶۰ از پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۲۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۷۰ پوندفوت استفاده می کند.

قیمت پایه نیز حدود ۴۸ هزار دلار است.

 

لکسوس ال ایکس ۶۰۰
امتیاز: ۹.۱

لکسوس ال ایکس 600

این آقای خاص نیازی به معرفی ندارد و نقطه اوج تمام انتخاب ها در کلاس شاسی بلند است البته همتای آن یعنی لندکروزر از تویوتا نیز شرایط مشابهی دارد. دنیایی از کیفیت و آپشن اینجا پیش روی مشتریان قرار خواهد داشت.

ال ایکس ۶۰۰ از پیشرانه ۶ سیلندر با ۴۰۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۷۹ پوندفوت استفاده می کند. جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک آن نیز یک تجربه خاص در نوع خود محسوب می شود.

قیمت پایه حدود ۸۸ هزار دلار است.

 

کیا ای وی ۶
امتیاز: ۹.۲

کیا ای وی 6

ای وی ۶ شباهت زیادی به آیونیک ۵ هیوندای دارد و خوب این نه مورد جدیدی است که محصولات این دو برند شبیه هم باشند و نه جای تعجب دارد!

قیمت پایه برابر با ۴۱ هزار دلار است.

 

ب ام و ام ۲۴۰ آی
امتیاز: ۹.۳

ب ام و ام 240 آی

این خودرو نمونه ای از طراحی اصیل، یک محصول کاملا اسپرت و البته یک حامل یک راز جالب محسوب می شود!

ام ۲۴۰ آی ریشه های مشترکی با مدل ۲۰۰۲ یکی از برترین محصولات کلاسیک تاریخ صنعت خودرو دارد.

در قسمت پیشرانه از نمونه ۳ لیتری توربوشارژ با ۳۸۲ اسب بخار خروجی  استفاده شده که خودرو را طی ۴.۱ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رساند.

قیمت پایه برابر با ۴۹۵۰۰ دلار است.

 

هوندا سیویک اس آی
امتیاز: ۹.۳

هوندا سیویک اس آی

قطعا این تریم از سیویک با مدل ۲۰۲۲ یکی از بهترین سدان های بازار جهانی است. طراحی زیبا، کیفیت بالا و فنی قابل اعتماد آنرا تبدیل به یک گزینه برتر کرده است.

در قسمت پیشرانه از تپنده ۱.۵ لیتری توربو با ۲۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۹۲ پوندفوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی در حالت پایه و اتوماتیک در حالت آپشن قابل سفارش است.

قیمت پایه این خودرو ۲۸ هزار دلار است.

 

جنسیس جی وی ۷۰
امتیاز: ۹.۶

جنسیس جی وی 70

برند کره ای با ارائه این شاسی بلند پیش از هر چیز، کلاس و سطح بالای خود را به رخ بزرگان دنیای خودرو مانند مرسدس و... کشیده است. جی وی ۷۰ از طراحی خاص و غیر تکراری و بالاترین سطح کیفیت مواد اولیه بهره می برد که حقیقتا برای معرفی چنین خودرویی باید جنسیس را مورد ستایش قرار داد.

در قسمت پیشرانه تریم پایه از نمونه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۳۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۱۱ پوندفوت استفاده شده است. در فضای داخلی کابین نیز یک نمایشگر ۱۴.۵ اینچی لمسی قرار گرفته که جذابیت های خاص خود را دارد.

قیمت پایه این خودرو حدود ۴۲ هزار دلار است که با این عدد بسیاری از رقبای گران قیمت خود را براحتی شکست می دهد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar