تخفیف‌ های شگفت‌ انگیز تسلا در چین

دوشنبه 19 تیر 02 ساعت 11:34
تخفیف‌ های شگفت‌ انگیز تسلا در چین

کمپانی تسلا که مدیریت آن را ایلان ماسک بر عهده دارد برای مدل‌های برتر خودروهای خود که در کشور چین عرضه می‌شود، تخفیف‌های شگفت‌انگیزی درنظر گرفته است.

شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که به خریداران جدید پرفروش‌ترین خودروهای برقی خود در چین پاداش نقدی معادل تقریباً ۵۰۰ دلار آمریکا ارائه می‌کند که جنگ قیمتی در بزرگ‌ترین بازار خودروهای الکتریکی جهان را عمیق‌تر می‌کند.

تسلا گفت که به خریداران جدید خودروهای مدل Y و مدل ۳ خود تخفیف نقدی ۳۵۰۰ یوان (۴۸۳ دلار) را ارائه می‌دهد. تسلا همچنین گفت که خریداران جدید به مدت ۹۰ روز به سیستم کمک راننده خودکار پیشرفته خود دسترسی خواهند داشت.

از ابتدای سال و زمانی که تسلا جنگ قیمتی را در بازار خودروهای برقی چین آغاز کرد، قیمت پایه سدان مدل ۳ در چین را ۱۴ درصد و برای مدل Y، پرفروش‌ترین خودروی جهان، ۱۰ درصد کاهش داده است.

داده‌های منتشر شده در اوایل این هفته نشان می‌دهد تسلا در سه ماهه دوم سال ۲۴۷ هزار و ۲۱۷ دستگاه خودروی ساخت چین را به فروش رسانده است. این بالاترین میزان از زمانی بود که این شرکت تحویل خودروها را از کارخانه شانگهای خود در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز کرد.

فروش خودروهای تولید شده تسلا در شانگهای در سه ماهه دوم بیش از نیمی از تحویل‌های جهانی آن را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش رویترز، در حالی که کاهش قیمت توسط تسلا و رقبا فروش را در اوایل سال جاری در چین افزایش داد، این دستاوردها در ماه‌های اخیر کاهش یافته است و مقامات محلی را بر آن داشته تا مشوق‌های بیشتری را برای خریداران، از جمله تخفیف‌های مالیاتی برای خرید خودروهای برقی در نظر بگیرند. تسلا اوایل این هفته، قیمت مدل ۳ و مدل Y را بین ۳ تا ۵ دلار در ژاپن کاهش داد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar