تعویق رونمایی کادیلاک Lyriq الکتریکی به خاطر کرونا

چهارشنبه 21 اسفند 98 ساعت 18:31
تعویق رونمایی کادیلاک Lyriq الکتریکی به خاطر کرونا

بعد از نمایشگاه خودروی ژنو، ویروس کرونا سبب کنسل شدن یک مراسم خودرویی بزرگ دیگر شده است. شرکت جنرال موتورز اعلام کرده که مراسم رونمایی رسمی کراس آور الکتریکی Lyriq خود را که قرار بود ۲ آوریل در لس آنجلس برگزار شود به دلیل ترس از گسترش کرونا لغو کرده است. شهر لس آنجلس با ۱۴ مورد تأیید شده ابتلا به کرونا از هفته پیش وارد وضعیت اضطراری شده است. مایکل آلبانو، از مدیران روابط عمومی جنرال موتورز در ایمیلی گفته که اولویت اصلی شرکت حفظ سلامت مهمانان رسانه‌ای و کارمندان شرکت می‌باشد. در زمان نگارش این مطلب هنوز تاریخ جدیدی برای رونمایی کادیلاک Lyriq تعیین نشده و هنوز معلوم نیست جنرال موتورز چه زمانی از اولین کراس آور الکتریکی خود رونمایی خواهد کرد.

هم اکنون در مورد کراس آور Lyriq اطلاعات زیادی در دست نداریم. این شاسی بلند از نظر ابعاد مشابه کادیلاک ایکس تی ۵ می‌باشد و با توجه به اوضاع نه چندان خوب شرکت، خیلی‌ها وظیفه این کراس آور را در مورد افزایش فروش کادیلاک بسیار سنگین می‌دانند. Lyriq اولین خودروی الکتریکی جنرال موتورز خواهد بود که روی یک پلت فرم الکتریکی جدید به نام BEV3 ساخته شده و ظرفیت پک باتری تا ۲۰۰ کیلووات ساعت می‌تواند داشته باشد. با این میزان پک باتری، ظرفیت پیمایش این خودرو تا ۶۵۰ کیلومتر می‌تواند برسد. حال که بحث باتری شد باید اشاره کنیم که جنرال موتورز اخیراً نام تجاری Tecra را در آمریکا ثبت کرده و به زودی می‌توانیم منتظر سیستم‌های باتری خلاقانه این شرکت باشیم.

فعلاً باید منتظر ماند و دید شرکت برای رونمایی کادیلاک Lyriq چه برنامه‌ای تدارک خواهد دید. برخی می گویند این احتمال وجود دارد که شرکت مراسم رونمایی این شاسی بلند الکتریکی را به نمایشگاه خودروی دیترویت موکول که تابستان امسال برگزار خواهد شد موکول کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar