تویوتا کمری ۲۰۲۲ با تجهیزات و رنگهای جدیدی عرضه میشود

بروزرسانی در: شنبه 22 آبان 00 ساعت 21:24
تویوتا کمری 2022 با تجهیزات و رنگهای جدیدی عرضه میشود

با وجود کاهش فروش سدان‌های سایز متوسط در دنیا، تویوتا نشان می‌دهد که همچنان فروش قابل توجهی را تجربه میکند و تقاضا برای تویوتا کمری در سطح بالایی قرار دارد.

تویوتا پرفروش ترین سدان خود را برای مدل سال ۲۰۲۲ کمی به روز رسانی کرده است. البته انتظار تغییرات چشمگیر را نداشته باشید. این تغییرات بیشتر ارتقاء آپشنها و امکانات رفاهی خودرو است. بنابراین آنها چه چیزی به مدل ۲۰۲۲ اضافه کرده اند؟

خبر اصلی این است که نسخه Nightshade برای مدل های هیبریدی اضافه شده است. این پکیج به نسخه هیبریدی رینگ های آلیاژی مشکی ۱۸ اینچی، آنتن باله کوسه ای مشکی، تزئینات پنجره، نشان منحصر به فرد، همراه با دستگیره های درب مشکی براق و درپوش آینه ها ارائه می دهد. در مجموع، اکنون پنج نسخه برای کمری هیبریدی وجود دارد، یعنی LE، XLE، SE، XSE، و Nightshade فوق الذکر که بر اساس تریم SE ساخته شده است.

تویوتا کمری 2022 Nightshade Edition

به دلیل آن که بحث امنیت برای خریداران خودرو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است در کمری ۲۰۲۲ یک پکیج ایمنی ارتقا یافته ارائه شده است که تویوتا آن را Toyota Safety Sense 2.5+ نامیده است که توسط این پکیج نورهای بالای خودکار و کمک علائم جاده ای (RSA) را اضافه شده که با سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​خودرو کار می کند.

همچنین به روز رسانی هایی برای سایر موارد وجود دارد. از این پس، آلارم صندلی های عقب، به همراه کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای (استاندارد سه منطقه ای در TRD) و یک صفحه نمایش چند رسانه ای ارتقا یافته در اندازه های ۷ اینچی یا ۹ اینچی موجود است. نسخه های LE و SE به صورت استاندارد دارای آینه های جانبی گرم شونده هستند، رنگ Ice Edge را می توان برای نسخه های LE، SE و XSE انتخاب کرد و نسخه TRD رنگی منحصر به فرد دارد!

کمری 2022

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar