ثبت نام تجاری Styx برای هیوندای در اروپا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ثبت نام تجاری Styx برای هیوندای در اروپا

همه تقریباً این روزها در صنعت خودروی دنیا می‌دانند که هیوندای یک شرکت آینده نگر و همیشه رو به پیشرفت است. ولی آیا هیوندای برنامه‌هایی برای فعالیت در زمینه موسیقی در اروپا دارد؟ وب سایت اتوگاید گزارشی منتشر کرده که این خودروساز کره‌ای نام استیکس را نزد اداره مالکیت معنوی اروپا ثبت کرده است و بله، این نام را اشتباه نخوانده‌اید. کسانی که متولد سال‌های قبل از ۱۳۶۳ باشند قطعاً به یاد دارند که این اسم متعلق به یک گروه راک آمریکایی بوده است. اگر بعد از این سال‌ها متولد شده‌اید، استیکس را قطعاً با هیوندای خواهید شناخت.

این که نام استیکس ثبت شده توسط هیوندای ربطی به این گروه موسیقی دارد یا نه هنوز مشخص نیست. در پرونده ارائه شده برای ثبت این نام در اداره مالکیت معنوی اروپا دقیقاً اشاره نشده که این نام روی چه مدلی استفاده خواهد شد. فقط در این پرونده، گفته شده که از اسم استیکس برای کالاها و خدمات قرار است استفاده شود. در حال حاضر، احتمال رونمایی یک شاسی بلند با این اسم در آینده‌ای نزدیک، حداقل در مقیاس انبوه خیلی کم است. یک مدل کانسپت با این اسم قطعاً می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی باشد.

طبق برخی گزارش‌ها، هیوندای همچنین یک مدل پرفورمنس هم در دست طراحی دارد که گفته می‌شود توسط شاخه N این شرکت وارد بازار خواهد شد. برخی شایعات می گویند این مدل یک خودرو موتور وسط دو سرنشین است. البته برخی دیگر اعتقاد دارند این خودرو می‌تواند یک سدان بزرگ یا حتی یک هاچ بک بسیار قوی باشد. باید اعتراف کنیم که ما طرفدار پروپاقرص استیکس به عنوان یک گروه موسیقی راک بودیم، ولی در حال حاضر که هنوز چیزی مشخص نیست، در مورد یک ابرخودروی ساخت هیوندای با نام استیکس بی تفاوت هستیم. آیا در آینده‌ای نزدیک شاهد ثبت اسامی گروه‌های موسیقی راک توسط خودروسازها خواهیم بود؟ هیوندای آئرو اسمیت قطعاً می‌تواند مدلی پرفروش باشد!

باید منتظر ماند و دید دیگر چه نام‌هایی را شرکت‌های خودروسازی برای مدل‌های خود انتخاب خواهند کرد.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar