جیمز باند پشت فرمان یک استون مارتین برقی ۲۵۰ هزار پوندی می‌نشیند

شنبه 25 اسفند 97 ساعت 18:10
جیمز باند پشت فرمان یک استون مارتین برقی 250 هزار پوندی می‌نشیند

دنیل کریگ در پنجمین و آخرین حضور خود در مجموعه فیلم‌های جیمز باند پشت فرمان یک استون مارتین برقی ۲۵۰ هزار پوندی می‌نشیند.

باند ۲۵ که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، سال آینده میلادی روی پرده سینماهای جهان می‌رود تا کریگ برای همیشه با نقش جیمز باند خداحافظی کند. نکته مهم در تولید بیست و پنجمین فیلم این مجموعه استفاده از یک خودروی استون مارتین برقی است که با آلودگی صفر دوستدار محیط زیست است ولی قیمت ۲۵۰ هزار پوندی (تقریباً چهار میلیارد تومان) آن هوش از سر تماشاگران می‌پراند.

کمپانی استون مارتین تنها ۱۵۵ دستگاه خودروی برقی از نوع Rapide E تولید کرده که قرار است کریگ در پروژه‌ای به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا یکی از آنها را براند. برای جاسوسی که در تمام این سال‌ها با انبوه سلاح‌های ویرانگر و خودروهای غول‌آسا سر و کار داشته، نشستن پشت فرمان یک خودرو با آلودگی صفر می‌تواند یک گام بسیار بلند رو به جلو باشد؛ آن هم در آخرین نقش‌آفرینی بازیگر بریتانیایی در فیلم‌های جیمز باندی.

اولین بازیگر نقش جیمز باند که سوار یک استون مارتین شد، شان کانری در ۱۹۶۴ با فیلم «گلدفینگر» بود. از آن زمان تا امروز در مدت ۵۵ سال استون مارتین به خودروی اختصاصی مأمور مخفی ۰۰۷ تبدیل شده و فوکوناگا اولین کارگردانی است که تاکید دارد از نوع برقی آن در باند ۲۵ استفاده شود؛ پروژه‌ای که نام موقت «شاترهند» را بر خود دارد. این اقدام می‌تواند واکنش سازندگان فیلم به دگرگونی اقلیمی در دنیا باشد.

رامی ملک، بازیگر مصری‌تبار برنده اسکار تازه‌ترین ستاره‌ای است که به جمع بازیگران باند ۲۵ افزوده شده و قرار است فیلمبرداری تا حدود یک ماه دیگر شروع شود. بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی با سه ماه تأخیر آوریل ۲۰۲۰ به نمایش عمومی درمی‌آید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar