معرفی مرسدس بنز AMG GLA 45S مدل ۲۰۲۴

یکشنبه 23 مهر 02 ساعت 13:18
معرفی مرسدس بنز AMG GLA 45S مدل 2024

مرسدس بنز AMG از نسخه به‌روز شده GLA 45S مدل ۲۰۲۴ با برخی تغییرات ظاهری رونمایی کرد. این قدبلند آلمانی همچنان از پیشرانه ۲ لیتری توربو با ۴۱۶ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

برای آنکه بتوان تغییرات رخ داده در نسخه پرفورمنس GLA را تشخیص داد نیاز به عینک یا ذره‌بین قوی خواهد بود. کراس اور سریع مرسدس AMG با آپرون جلوی جدید و نشان AMG بجای لوگوی مرسدس روی کاپوت وارد مدل سال ۲۰۲۴ خود می‌شود. البته چراغ‌های جلو و عقب نیز تغییراتی حداقلی را تجربه کرده‌اند و دارای گرافیک جدیدتری هستند.

مدیران مرسدس می‌گویند AMG GLA 45S با استفاده از رینگ‌های ۲۰ اینچی استاندارد و رینگ‌های ۲۱ اینچی سفارشی بهبودهای گسترده‌ای را نشان می‌دهد. قوس چرخ‌های این خودرو در مقایسه با مدل قبلی مشکی نیستند و به رنگ بدنه درآمده‌اند. ما حدس می‌زنیم با این تغییر GLA 45S بیش از آنکه یک کراس اور واقعی باشد به هاچبک های اسپرت شبیه خواهد بود.

با ورود به کابین خودرو شاهد جدیدترین غربیلک فرمان AMG خواهید بود. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX ارتقا یافته و دارای قدرت محاسبه بالاتر و اینترفیس جدید AMG است. مرسدس علاوه بر این قدرت شارژ USB را افزایش داده و یک پورت USB-C جدید را به خودرو افزوده است. از دیگر ویژگی‌های AMG GLS 45S مدل ۲۰۲۴ می‌توان به اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم اشاره کرد.

اما زیر کاپوت خودرو تغییری رخ نداده و بنابراین پیشرانه ۲ لیتری توربوی مرسدس AMG همچنان ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر قدرت تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه راهی تمامی چرخ‌ها می‌شود و صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. مرسدس در حال کار روی خانواده جدیدی از خودروهای کامپکت است اما تعداد آن‌ها را کاهش خواهد داد. در نمایشگاه مونیخ امسال بود که پیش‌نمایش CLA آینده با یک کانسپت برقی انجام شد. همچنین طراحی دیجیتالی G کوچک نیز به چشم می‌خورد که نسخه‌ای کوچک از G کلاس مشهور به شمار می‌رود. هنوز مشخص نیست که تکلیف A کلاس هاچبک و سدان و B کلاس مینی ون چه خواهد بود هرچند به نظر نمی‌رسد آینده‌ای روشن در انتظارشان باشد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar