رونمایی آخرین نسخه بوگاتی شیرون با نام L’Ultime

جمعه 11 خرداد 03 ساعت 09:29
رونمایی آخرین نسخه بوگاتی شیرون با نام L’Ultime

بوگاتی از آخرین نسخه تولیدی ابر خودروی شیرون با نام L’Ultime رونمایی کرد.

همانند ابر خودروی ویرون، شیرون نیز در نسخه‌های سفارشی زیادی تولید شده است اما دیگر این روند به پایان می‌رسد زیرا این برند معتبر اعلام کرده آخرین نسخه شیرون با نام L’Ultime در دسترس مشتری ثروتمند آن خواهد بود. خودروی موردبحث بر اساس نسخه سوپر اسپرت شیرون شکل می‌گیرد و پوشش بدنه آن از اولین مدل معرفی شده شیرون در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ الهام گرفته است.

برخی تصاویر منتشر شده توسط بوگاتی نشان دهنده منبع الهام پانصدمین مدل تولیدی شیرون هستند. پوشش خاص بدنه شیرون L’Ultime ترکیبی از رنگ آبی مسابقه‌ای و آبی اقیانوسی است. این دو رنگ با نام‌های دست نوشته رویدادها و مکان‌هایی که نقش مهمی در تکامل هشت ساله این ابر خودرو ایفا کرده‌اند ترکیب می‌شوند. این نام‌ها که روی بدنه آخرین نسخه بوگاتی شیرون نقش بسته‌اند به این شرح هستند: ارا لسین (جایی که شیرون به سرعت ۴۸۹ کیلومتر در ساعت رسید)، پال ریکارد (جایی که شیرون تست شد)، ژنو (جایی که شیرون معرفی شد) و چانتیلی (جایی که شیرون مکررا به نمایش گذاشته شد). بوگاتی همچنین نام‌های شاتو سان ژان و کیپ کاناورال را نیز روی بدنه ثبت کرده است چراکه برخی از مشتریان ویژه شرکت توانستند در این دو مکان از حداکثر سرعت شیرون لذت ببرند.

به منظور اشاره به پانصدمین مدل تولیدی شیرون عدد ۵۰۰ نیز با دست در بال عقب و کاپ رینگ‌ها نوشته شده است. همین عدد در بالای چرخ‌های عقب و پوشش پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو نیز دیده می‌شود. بوگاتی همچنین فرصت را برای الصاق پرچم فرانسه روی آینه‌های جانبی از دست نداده تا به این ترتیب به محل تولید شیرون نیز اشاره کرده باشد.

البته بوگاتی اعلام نکرده خریدار این خودروی سفارشی و خاص کیست اما حدس می‌زنیم مشتری موردبحث اهل آمریکا باشد چراکه در کناره‌های شیرون L’Ultime شبرنگ‌های نارنجی دیده می‌شوند. با اینکه خودروی موردبحث آخرین نسخه بوگاتی شیرون محسوب می‌شود اما عصر ابر خودروی موردبحث به پایان نرسیده است چراکه بوگاتی همچنان در حال تولید میسترال رودستر و بولاید پیست محور است. باید دانست ابر خودروی کاملاً جدید این برند تا چندی دیگر و با پیشرانه ۱۶ سیلندر تنفس طبیعی رونمایی خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar