رونمایی از آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ با ظاهر و تکنولوژی‌های جدید

پنج شنبه 6 تیر 98 ساعت 13:32
رونمایی از آئودی Q7 مدل 2020 با ظاهر و تکنولوژی‌های جدید

همه ما از این به روزرسانی جذاب خبر داشتیم و بالاخره این خودرو آمد: آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰! این شاسی بلند هفت سرنشین بزرگ‌ترین شاسی بلند شرکت آئودی است و در مدل جدید خود، اندکی بیش از یک سانتی متر افزایش طول دارد. آئودی امسال مدل کوچک‌تر Q8 را امسال به عنوان شاسی بلند پرچم دار خود معرفی کرده، ولی این Q7 به روز شده آمده تا تصمیم گیری خریداران شاسی بلندهای آئودی را سخت‌تر کند.

در طراحی بخش جلو و عقب این شاسی بلند جدید از آخرین زبان طراحی آئودی الهام گرفته شده و خودرو شباهت زیادی به Q8 دارد. چراغ‌های جلوی جدید از آخرین تکنولوژی LED شرکت بهره می‌برند و در عقب، چراغ‌های LED ظاهر بسیار زیباتری دارند. داخل کابین Q7 تغییرات بسیار بیشتری را به خود دیده است. درست مانند Q8، در Q7 جدید هم از سیستم MMI به عنوان جدیدترین تکنولوژی شرکت بهره گرفته شده است. طراحی کابین در بخش جلو کاملاً مشابه Q8 می‌باشد، اتفاقی که می‌توان آن را به فال نیک گرفت. آئودی همیشه به طراحی کابین‌هایی زیبا معروف بوده و Q7 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سیستم تعلیق Q7 به روز شده نیز تقویت شده‌اند. سیستم پایداری الکترومکانیکی نسل قبلی SQ7 اکنون به عنوان یک آپشن روی Q7 ارائه شده است. آپشن سیستم فرمان چهار چرخ را نیز برای Q7 مدل ۲۰۲۰ می‌توانید سفارش بدهید. هنوز شرکت جزئیات پیشرانه‌های این خودرو برای بازارهای جهانی مختلف، البته به جز اروپا را اعلام نکرده است. برای قاره سبز شاهد دو موتور دیزلی و بعدها یک پیشرانه دیزلی و یک پلاگین هیبریدی خواهیم بود. احتمالاً برای بازار آمریکا، Q7 جدید با دو پیشرانه بنزینی و پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. تمام پیشرانه‌ها به یک گیربکس هشت دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل متصل خواهند بود. سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی آئودی در کنار هر دوی این پیشرانه‌ها قرار است روی خودرو ارائه شود. جزئیات خروجی پیشرانه‌ها هنوز معلوم نیست و بعدها قرار است اعلام شود.

رونمایی از آئودی Q7 مدل 2020 با ظاهر و تکنولوژی‌های جدید

آئودی می‌گوید Q7 جدید از شهریور امسال وارد بازار اروپا خواهد شد. اندکی بعد از آن می‌توان شاهد ورود آن به بازار آمریکا هم بود. طبق شنیده‌ها قیمت پایه این خودرو در مدل جدید تغییر چندانی نسبت به مدل قبلی نخواهد داشت. Q7 با موتور ۲ لیتری توربو قیمت پایه‌ای برابر با ۵۴ هزار و ۵۴۵ دلار در آمریکا دارد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar