رونمایی از لکسوس RX و RXL مدل ۲۰۲۰ با ظاهر و تکنولوژی‌های جدید

بروزرسانی در: سه شنبه 9 اردیبهشت 99 ساعت 04:03
رونمایی از لکسوس RX و RXL مدل 2020 با ظاهر و تکنولوژی‌های جدید

شرکت لکسوس برای مدل سال ۲۰۲۰ خانواده کراس اورهای RX و RXL خود را به روزرسانی کرده است. این به روزرسانی شامل تغییراتی در سیستم فرمان و کیفیت سواری، طراحی کابین و بدنه، اضافه شدن اندروید اتو و همچنین تکنولوژی Lexus Safety System+ 2.0 می‌باشد. این تغییرات قیمت لکسوس RX 350 را به ۴۵ هزار و ۱۷۵ دلار افزایش داده است.

در طراحی بدنه، لکسوس ظاهر قسمت جلو را با به روزرسانی جلوپنجره و اضافه کردن تزئینات بیشتر به اطراف چراغ‌های مه شکن تغییر داده است. در مدل قبلی جلوپنجره خودرو اسلات های افقی داشت.

لکسوس می‌گوید خانواده RX اولین محصولات لکسوس هستند که از اندروید اتو در کنار اپل کارپلی و آمازون الکسا پشتیبانی خواهند کرد. صفحه نمایش استاندارد ۸ اینچی و همچنین آپشن صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی اسپلیت تقریباً ۱۲ سانتی متر به سمت راننده نزدیک‌تر شده‌اند و اکنون کنترل سیستم صوتی و تهویه مطبوع نیز توسط آن‌ها انجام می‌شود. تصویر دوربین دید عقب خودرو نیز روی همین صفحات نمایش نشان داده می‌شود. داخل کابین همچنین ۲ پورت USB جدید و یک محفظه نگهداری گوشی در جلوی کنسول مرکزی اضافه شده‌اند.

اگر آپشن صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی را خریداری کنید، مواردی مانند دستور صوتی دینامیک نیز به خودرو اضافه خواهند شد. لکسوس می‌گوید این سیستم توان تشخیص میلیون‌ها عبارت را دارد، بسیار دقیق‌تر شده و در مقایسه با سیستم‌های تشخیص صوتی عادی کارایی‌های بیشتری دارد. و نهایتاً، با خرید این خودرو شما اشتراک سه ساله رایگان اپلیکیشن Lexus Enform Remote را دریافت کرده و می‌توانید از طریق گوشی تلفن همراه خود از راه دور خودرو را روشن کنید.

لکسوس همچنین پکیج Safety System+ 2.0 را به صورت استاندارد روی همه مدل‌ها ارائه کرده که مواردی مانند سیستم تشخیص دوچرخه سوار در روز و تشخیص عابر پیاده در شرایط نور کم، سیستم کمکی علایم جاده، سیستم کمکی حفظ مسیر و کروز کنترل هوشمند رادار را به خودرو اضافه می‌کند.

برای ارتقای کیفیت سواری شرکت لکسوس میله‌های تعادل جلو و عقب جدیدی به خودرو افزوده که وزن کم‌تری در مقایسه با مدل قبلی داشته، ولی در عین حال ضخیم‌تر شده و به بوش‌های قوی‌تری مجهزند. این میله‌های تعادل جدید تکان‌های بدنه را کم‌تر کرده و پاسخ گویی فرمان را بهبود بخشیده‌اند. کمک فنرها دوباره تیونینگ شده‌اند تا به بهترین شکل با میله‌های تعادل سفت‌تر کار کنند. همچنین یک دستگاه کنترل اصطکاک جدید روی خودرو نصب شده تا خودرو بهتر لرزش‌های فرکانس بالا را کنترل کرده و سواری نرمی را به سرنشین‌ها ارائه نماید. یک مورد دیگر که کیفیت سواری را بهبود بخشیده طراحی سفت‌تر سیستم تعلیق است. در کنار آن اگر کاهش صدا و لرزش‌های کابین را به سیستم ترمزگیری فعال سر پیچ اضافه کنید نتیجه خودرویی بسیار بهتر از نظر هندلینگ، پایداری و کیفیت سواری خواهد بود.

دو رنگ بدنه جدید بژ متالیک و سبز صدفی برای این خودرو ارائه شده و مشتریان دو طراحی رینگ ۱۸ و ۲۰ اینچی را روی تریم لاکچری می‌توانند سفارش بدهند.

برای مدل سال ۲۰۲۰، خودروی RX 350 F دو پکیج اف اسپرت ظاهری و پرفورمنس خواهد داشت. در هر دو پکیج مواردی مانند فرمان و دسته دنده خاص، پدال‌های آلومینیومی، سپرها و جلوپنجره متفاوت، رینگ‌های ۲۰ اینچی، کمک فنرهای پرفورمنس جلو و عقب، نورپردازی LED و بسیار موارد دیگر را روی خود دارند. پکیج پرفورمنس از سوی دیگر مواردی مثل سیستم تعلیق هوشمند قابل تنظیم، سیستم مدیریت دینامیک خودرو، تولید کننده صدا، فرمان برقی اسپرت الکتریکی، مونروف و صندلی‌های گرم شو و تهویه دار را به خودرو اضافه می‌کند.

تولید لکسوس RX و RXL مدل ۲۰۲۰ شروع شده و به زودی وارد نمایندگی‌های لکسوس در سراسر دنیا خواهند شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar