رونمایی از نسخه‌های ویژه دو خودروی بی ام و i3 و i8 + تصاویر

سه شنبه 12 شهریور 98 ساعت 16:42
رونمایی از نسخه‌های ویژه دو خودروی بی ام و i3 و i8 + تصاویر

شرکت آلمانی بی ام و قصد دارد با رونمایی از نسخه‌های ویژه دو خودروی i3 و i8 تنوع خانواده مدل‌های آن‌ها را افزایش بدهد. این دو مدل نسخه ویژه که روز گذشته معرفی شده‌اند تولید محدودی داشته و شرکت هم در طراحی بدنه و هم در طراحی کابین تغییرات خاصی را برای متمایز کردن آن‌ها اعمال کرده است. از جمله مهم‌ترین تغییرات می‌توان به رنگ بدنه مشکی خاصی اشاره کرد که در کنار تزئینات مسی رنگ به کرات در بدنه و کابین استفاده شده‌اند.

نسخه ویژه i3 به نام Ultimate Sophisto فقط در تیراژ محدود ۹۰۰ دستگاهی تولید خواهد شد و از مهم‌ترین جزئیات آن می‌توان به رنگ بدنه مشکی با تزئینات مسی، جلوپنجره مسی، تزئینات خاص سپر جلو و برخی تزئینات جذاب روی رکاب‌های کناری اشاره کرد. این خودرو همچنین به مواردی مانند رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی که فقط روی این نسخه ارائه شده‌اند مجهز می‌باشد.

داخل کابین، روکش چرم به رنگ قهوه‌ای خاص را همه جا می‌توانید پیدا کنید. تزئینات چوبی مات و پشت سری‌هایی با تودوزی Edition RoadStyle از جمله موارد قابل توجه دیگر کابین هستند.

پیشرانه‌های خودرو دست نخورده باقی مانده و این نسخه ویژه همچنان از همان پیشرانه الکتریکی eDrive با ۱۸۱ اسب بخار قدرت تغذیه می‌کند. این خودرو یک پک باتری ۴۲.۲ کیلووات ساعتی داشته و با یک بار شارژ مسافتی تا ۲۴۶ کیلومتر بر ساعت را می‌تواند طی کند. صفر تا صد این خودرو ۶.۸ ثانیه می‌باشد.

از سوی دیگر نسخه ویژه i8 Ultimate Sophisto بسیار خاص‌تر بوده و شرکت از آن در قالب مدل‌های کوپه و کانورتیبل فقط ۲۰۰ دستگاه تولید خواهد کرد. این خودروی جذاب رنگ بدنه خاکستری متالیک با بخش‌هایی در عقب خودرو به رنگ مشکی براق دارد. تزئینات مسی رنگ را علاوه بر رینگ‌های ۲۰ اینچی خودرو می‌توان روی جلوپنجره و همچنین رکاب‌های آن مشاهده کرد.

موتور این خودرو نیز دست نخورده بوده و همان پیشرانه پلاگین هیبریدی با ۳۶۹ اسب بخار قدرت را دارد. صفر تا صد این نسخه ویژه i8 نیز ۴.۴ ثانیه می‌باشد.

قیمت دو خودروی نسخه ویژه هنوز اعلام نشده، ولی انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده و نزدیک به زمان ورود به بازار از قیمت آن‌ها باخبر شویم.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar