رونمایی از نسخه ویژه بلک ادیشن هوندا پایلوت مدل ۲۰۲۰

سه شنبه 8 مرداد 98 ساعت 17:25
رونمایی از نسخه ویژه بلک ادیشن هوندا پایلوت مدل 2020

هوندا پایلوت شاسی بلند خیلی پر زرق و برقی نیست، ولی شرکت با رونمایی از نسخه ویژه بلک ادیشن آن می‌خواهد نظر شما را عوض کند. در این نسخه ویژه همه چیز خودرو مشکی شده است و به نظر ما، نتیجه کار فوق العاده می‌باشد.

هوندا نسخه بلک ادیشن این خودرو را به عنوان لوکس‌ترین محصول خانواده پایلوت ارائه کرده، به گونه‌ای که قیمت پایه ان حتی از مدل الایت هم بالاتر است. قیمت این خودرو با محاسبه هزینه‌های اضافی نمایندگی ۵۰ هزار و ۷۱۵ دلار می‌باشد. بنابراین بله، بالاخره یک پایلوت با قیمت بالای ۵۰ هزار دلاری داریم. شاید این قیمت از نظر شما گران باشد، ولی یک فورد اکسپلورر فول آپشن امروز قیمتی حول و حوش ۶۰ هزار دلار دارد.

برای طراحی نسخه ویژه بلک ادیشن، شرکت هوندا تزئینات مشکی رنگی را روی جلوپنجره، تزئینات چراغ جلو، تزئینات کناره‌ها، دستگیره درها، پنجره‌ها و تریم چراغ مه شکن ارائه کرده است. رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی این خودرو نیز مشکی هستند. به طور کلی، هر چیزی که امکان تغییر رنگ به مشکی داشته را هوندا مشکی کرده است. البته یک سورپرایز بزرگ داخل کابین وجود دارد. به جای یک کابین کاملاً مشکی، شرکت هوندا از تزئینات قرمز در طراحی کابین استفاده کرده است. دوخت زیبای قرمز رنگ را روی صندلی‌های جلو و عقب، پنل درها و فرمان خودرو می‌توانید ببینید. نورپردازی قرمز رنگی هم روی درها، جالیوانی ها و داشبورد ارائه شده است. در قرمز رنگ کنسول مرکزی خودرو طراحی ظاهری فوق العاده ای داشته و کابین را بسیار زیبا کرده است. لوگوهای بلک ادیشن را روی جلوپنجره، در عقب، صندلی‌های جلو و کفپوش ها می‌توانیم ببینیم. این نسخه جذابیت‌های زیادی داشته و ممکن است برخی خریداران را به خرید یک پایلوت گران‌تر به جای پاسپورت ترغیب کند.

رونمایی از نسخه ویژه بلک ادیشن هوندا پایلوت مدل 2020

باقی مدل‌های خانواده هوندا پایلوت مدل ۲۰۲۰ اندکی افزایش قیمت داشته‌اند. مدل‌های دیفرانسیل جلو تقریباً ۱۰۰ دلار گران‌تر شده‌اند و این افزایش برای مدل‌های دو دیفرانسیل، در مقایسه با پایلوت مدل ۲۰۱۹ معادل ۲۰۰ دلار است. ارزان قیمت‌ترین نسخه خانواده هوندا پایلوت مدل ۲۰۲۰ که همان تریم LX می‌باشد، اکنون ۳۲ هزار و ۶۴۵ دلار است. هوندا می‌گوید مدل ۲۰۲۰ این خودرو از فردا وارد نمایندگی‌های شرکت خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar