قیمت لوازم جانبی هوندا سیویک si 2022 لو رفت

بروزرسانی در: یکشنبه 23 آبان 00 ساعت 10:27
قیمت لوازم جانبی هوندا سیویک si 2022 لو رفت

آیا به دنبال اضافه کردن لوازم اضافی به سیویک si جدید ۲۰۲۲ خود هستید؟ خوب، هوندا به لطف برگه قیمت لوازم جانبی لو رفته از انجمن Civic XI، شما را از قیمتها مطلع کرده است.

بر اساس این سند فاش شده حالا میدانیم برای اینکه سیویک روایی خود را داشته باشید حدودا چقدر باید هزینه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با نمایندگی محلی هوندا تماس بگیرید و پس از تایید رسمی این موضوع توسط هوندا، سفارشهای خود را بدهید.

قیمت لوازم جانبی هوندا سیویک si 2022

لیست قیمت لوازم جانبی هوندا سیویک si 2022

وقتی صحبت از لوازم جانبی به میان می آید، هوندا لیست منتخبی از اقلام را برای سیویک Si ارائه می دهد. کفپوش‌های معمولی و گل پخش کن وجود دارند، اما اجازه دهید در مورد چیزهای جالب‌تر صحبت کنیم. ابتدا مشتریانی که خواهان رینگ های آلیاژی مشکی ۱۸ اینچی هستند، باید ۱۹۲۷.۸۴ دلار هزینه کنید.

اگر از طرفداران استایل های تهاجمی تر هستید، هوندا پیشنهادهایی برای شما دارد.شما می توانید پکیج کاملی به نام کیت HPD را انتخاب کنید که شامل اسپویلر زیر بدنه جلو، اسپویلر زیر بدنه عقب، نشان HPD و در نهایت اسپویلر زیر بدنه جانبی با مجموع ۱۵۱۴.۹۰ دلار است که به نظر می رسد با توجه به مبلغ پرداختی بسیار ارزشمند است. اگر ظاهر کامل اقلام افزودنی را دوست ندارید، هر مورد در این پکیج نیز به عنوان یک گزینه جداگانه ارائه می شود که در تصویر زیر سیویک با کیت HPD ملاحظه میفرمایید.

هوندا سیویک si 2022 با پکیج HPD

سیویک Si 2022 تکامل یافته نسل دهم سیویک Si است که برای اولین بار از موتور توربوشارژ استفاده می کرد. نسل یازدهم سیویک Si از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مشابه استفاده می کند، اما هوندا رویکرد منحصر به فردی را برای تیونینگ خود در پیش گرفته است. هوندا به‌جای افزایش قدرت و اسب بخار، رانندگی لذت بخش تری را با قیمتهای بهتری ارائه میدهد که این باعث می‌شود نسل یازدهم سیویک Si به یک خودروی دوست داشتنی تبدیل شود. واضح است که هوندا به دنبال کمیت و تعداد فروش نیست و در عوض بر ارائه تجربه رانندگی باکیفیت به مشتری تمرکز کرده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar