رونمایی از هوندا سیویک تیپ آر مدل ۲۰۲۰

شنبه 21 دی 98 ساعت 18:30
رونمایی از هوندا سیویک تیپ آر مدل 2020

خودروی به روز شده هوندا سیویک تیپ آر مدل ۲۰۲۰ بالاخره رونمایی شد و به لطف این مدل، به روزرسانی سبک خانواده سیویک برای مدل سال ۲۰۲۰ کامل شده است. از نظر ظاهری، هوندا سیویک تیپ آر مدل ۲۰۲۰ تفاوت زیادی با مدل فعلی که اوایل هفته جاری مطالبی از آن در محافل خبری خودرویی منتشر شده بود ندارد. شاید قابل توجه ترین تغییر را بتوان اضافه شدن تزئینات هم رنگ بدنه در طراحی بخش‌های جلو و عقب مطرح کرد که قبلاً روی مدل استاندارد هاچ بک و Si مشابه آن‌ها را دیده بودیم. به منظور خنک سازی بهتر محفظه موتور، جلوپنجره نیز بازتر شده است. هوندا سیویک تیپ آر مدل ۲۰۲۰ همچنین یک رنگ بدنه جدید به نام «آبی بوست» دارد که ما را به شدت به یاد رنگ آبی هوندا S2000 CR می‌اندازد.

رونمایی از هوندا سیویک تیپ آر مدل 2020

ظاهراً برخی تغییرات فنی و مکانیکی نیز در این خودرو وجود دارد. به منظور افزایش کیفیت سواری و راحتی سرنشین کمک فنرها تیونینگ جدیدی دارند، بوش‌های عقب سفت تر شده‌اند و هوندا می‌گوید برخی تغییرات به منظور کاهش اصطکاک در سیستم تعلیق جلو برای بهبود کیفیت فرمان انجام داده است. هوندا همچنین با اعمال برخی تغییرات روی گیربکس پرتاب دنده‌ها را کمتر کرده است.

داخل کابین، سیویک تیپ آر مدل ۲۰۲۰ به فرمان با چرم آلکانتارا و یک دسته دنده جدید مجهز می‌باشد. این خودرو همچنین از پکیج سیستم‌های کمکی رانندگی هوندا سنسینگ به صورت استاندارد بهره می‌برد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی حفظ مسیر، کروز کنترل هوشمند و رادار نقطه کور اشاره کرد.

رونمایی از هوندا سیویک تیپ آر مدل 2020

قیمت گذاری این خودرو هنوز اعلام نشده است. با نزدیک شدن به زمان آغاز فروش آن در سال ۲۰۲۰ قطعاً هوندا جزئیات قیمتی سیویک تیپ آر مدل ۲۰۲۰ را نیز اعلام خواهد کرد.

autoblog

منبع: Z4Car

رونمایی از هوندا سیویک تیپ آر مدل 2020

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar