افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تیپ آر مدل ۲۰۱۹

بروزرسانی در: پنج شنبه 20 تیر 98 ساعت 16:02
افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تیپ آر مدل 2019

شرکت هوندا ظاهراً هنوز دوست دارد با قیمت سیویک تیپ آر بازی کند و در همین راستا، آن‌ها قیمت مدل ۲۰۱۹ این خودرو را امسال اندکی گران‌تر کرده‌اند. این قیمت جدید دقیقاً برابر با ۳۷ هزار و ۲۳۰ دلار می‌باشد. دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، هوندا سیویک تیپ آر مدل ۲۰۱۹ در مقایسه با مدل قبلی خود ۶۰۰ دلار گران‌تر شده است. گرچه این افزایش قیمت شدید نیست، ولی دقیقاً چند سالی می‌باشد که هوندا با همین رویه همه سال قیمت آن را گران‌تر می‌کند.

این نسل سیویک تیپ آر زمانی که نخستین بار وارد بازار شد قیمتی برابر با ۳۴ هزار و ۷۷۵ دلار داشت. با این قیمت، هوندا سیویک تیپ آر بدون شک مدلی فوق العاده بود. با توجه به تقاضای بسیار بالای بازار برای سیویک تیپ آر و همچنین مواردی که برخی نمایندگی این خودرو را گران‌تر می فروختند، هوندا در سال ۲۰۱۷ می‌توانست قیمت گران‌تری برای این مدل تعیین کند و شاید، اکنون آن‌ها می‌خواهند اشتباه قبلی خود را جبران کنند. اوایل سال جاری، قیمت این خودرو هزار دلار گران‌تر شده بود و اکنون، دوباره شاهد افزایش قیمت هستیم.

 

البته هوندا برای مدل سال ۲۰۱۹ تغییرات زیادی روی سیویک تیپ آر اعمال کرده و این قیمت گران‌تر کاملاً ارزشش را دارد. سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو بهینه و به روز شده است. هوندا یک دکمه ولوم روی داشبورد اضافه کرده و دکمه‌های روی فرمان نیز به منظور راحتی کار با آن‌ها تغییر کرده‌اند. داخل کابین همچنین جالیوانی ها نیز بزرگ‌تر شده‌اند.

آیا همه این موارد ارزش ۶۰۰ دلار افزایش قیمت را دارد؟ از نظر ما که بله و سیویک تیپ آر نیز به خودی خود در مقایسه با دیگر هاچ بک‌های قدرتمند بازار ارزش خرید فوق العاده بالایی دارد. فولکس واگن گلف آر با قیمت ۴۱ هزار دلاری خود از سیویک تیپ آر بسیار گران‌تر است. مدل پایه سوبارو WRX STI را ولی امروز می‌توانید به قیمت حدوداً ۳۷ هزار و ۵۰۰ دلاری خریداری نمایید. با توجه به توقف تولید فورد فوکوس آر اس بعد از مدل سال ۲۰۱۸، این سه خودرو در واقع جزء نمونه‌های قدری هستند که در این سگمنت شلوغ باقی مانده‌اند.

 

حتی با وجود عدم عرضه سیستم دو دیفرانسیل، هوندا سیویک تیپ آر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قطعاً گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. اگر به دنبال مدلی نسبتاً ضعیف‌تر از سیویک تیپ آر هستید ما به شما هیوندای ولوستر N را هم می‌توانیم پیشنهاد کنیم، ولی بدون شک کیفیت سواری فوق العاده خوب سیویک تیپ آر جدید قطعاً می‌تواند نظر خیلی‌ها را عوض کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar