شاسی بلند رنجرور ۲۰۲۲، زیبایی در کنار سادگی

بروزرسانی در: چهارشنبه 24 فروردین 01 ساعت 14:34
شاسی بلند رنجرور 2022، زیبایی در کنار سادگی

در مطلب امروز سراغ تریم اس ایی پی۴۰۰ با ۳ ردیف صندلی یا ظرفیت ۷ سرنشین می رویم تا نگاهی به ویژگی های این لوکس ۱۱۱ هزار دلار داشته باشیم.

همانطور که اشاره شد این تریم ظرفیت ۷ سرنشین را دارد که صندلی ها به شکل ۲+۳+۲ جانمایی شده اند. فاصله بین محورها در این تریم برابر با ۳۲۰۰ میلیمتر است تا فضای کافی و مناسبی برای جزئیات کابین ایجاد شود.

در نمای ظاهری بویژه قسمت دماغه همان فرمول یا زبان طراحی موفق و آشنای رنجروور تکرار شده با این تفاوت که جزئیاتی مانند چراغ های اصلی و جلوپنجره هر چه بیشتر به اصول طراحی سبک طراحی مینیمال نزدیک شده اند.

همین وضعیت در نمای عقب نیز مشاهده می شود که البته بسیار جذاب و متفاوت است.

رینگ های ۲۳ اینچی نیز نقش مهمی در بهبود کیفیت نمای جانبی دارند.

فضای داخل کابین رنجروور جز بهترین و حتی شاید به انتخاب گروهی از مخاطبان دنیای خودرو، بهترین نمونه ارائه شده در این حوزه است. بالاترین کیفیت ممکن در مواد اولیه با طراحی ساده اما اثرگذار ترکیبی بینظیر را شکل داده اند.

از فناورانه های کابین نیز باید به نمایشگر ۱۳.۱ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر ۱۳.۷ اینچی اطلاعات کیلومتر اشاره کرد. تراکم پیکسلی بالای این نمایشگرها امکان ارائه تصاویری فوق العاده باکیفیت را ایجاد کرده است.

میزان صدای کابین این مدل در مقایسه با نمونه های قبلی ۲۴ درصد کاهش یافته تا محیطی بسیار آرام هنگام رانندگی شکل بگیرد.

مجموعه ای از آخرین دستاوردهای بخش ایمنی خودرو و انواع دستیارهای هوشمند نیز اینجا حضور دارند.

برای پیشرانه از نمونه ۶ سیلندر ۳ لیتری با مهندسی ب ام و استفاده شده که برابر با ۳۹۵ اسب بخار خروجی و ۴۰۶ پوندفوت گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک از ZF  هماهنگ شده است.

سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد و با این شرایط خودرو طی ۵.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. این آمار برای یک وسیله نقلیه ۲۶۳۱ کیلوگرمی کاملا ایده آل است.

بیشینه سرعت برابر با ۲۴۱ کیلومتر برساعت محاسبه شده و شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۳ لیتر، در بزرگراه ۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۱.۲ لیتر است.

سیستم تعلیق بروزرسانی شده عملکرد به مراتب بهتری را در جاده های ناهموار در مقایسه با نسل قبل به نمایش می گذارد.

برچسب قیمت با توجه به آپشن در نمونه ای که تصاویر آن برای این مطلب استفاده شده برابر با ۱۲۲ هزار دلار است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar