معرفی شاسی بلند جدید هوندا HRV برای آمریکای شمالی

چهارشنبه 17 فروردین 01 ساعت 16:22
معرفی شاسی بلند جدید هوندا HRV برای آمریکای شمالی

اولین تصاویر رسمی از طراحی مدل ۲۰۲۳ کراس اوور اچ آر-ویی ویژه بازار آمریکای شمالی، در رسانه ها منتشر شده که تغییرات مهمی در قسمت دماغه قابل مشاهده است. چین های برجسته روی درپورش موتور و الگوی چراغ های اصلی جلو به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده اند.

چین های برجسته روی درپورش موتور و الگوی چراغ های اصلی جلو به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده اند.

جالب آنکه این نسخه از کراس اوورهوندا که مجوز حضور در بازار آمریکا را دارد تفاوت های ظاهری با نسخه معرفی شده ویژه بازار اندونزی دارد.

این نسخه از اچ آر-ویی با مدل ۲۰۲۳ بر مبنای جدیدترین پلتفرم سیویک دیگر محصول هوندا، توسعه یافته است. فاصله بین محورها و همچنین عرض خودرو در مقایسه با مدل قبلی مقداری بیشتر شده و براساس اطلاعات ارائه شده، در مدل جدید شاهد استفاده از سیستم تعلیق بروزرسانی شده در محور عقب و همچنین پیشرانه با عملکرد بهتر خواهیم بود.

هنوز تصاویری از فضای کابین این خودرو توسط هوندا منتشر نشده است.

در رابطه با پیشرانه نیز اعلام شده که دیگر خبری از نمونه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر مدل قبلی اچ آر- ویی که ۱۴۱ اسب بخار و ۱۲۷ پوندفوت گشتاور دارد، نیست و مدل جدیدتری برای این خودرو استفاده خواهد شد.

معرفی شاسی بلند جدید هوندا HRV برای آمریکای شمالی

با توجه به توسعه براساس پلتفرم سیویک شاید از پیشرانه ای مشابه برای اچ آر-ویی ۲۰۲۳ استفاده شود. پیشرانه استاندارد سیویک(غیر از تریم قدرتمند Si) در آمریکا از تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۱۵۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۳۸ پوندفوت یا نمونه ۱.۵ لیتری ۱۸۰ اسب بخاری با گشتاور ۱۷۷ پوندفوت استفاده می کند.

بنابراین انتظار می رود، اچ آر-ویی جدید میزبان یکی از این پیشرانه ها باشد.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar