معرفی فورد موستانگ کالیفرنیا اسپشیال

بروزرسانی در: جمعه 19 آبان 02 ساعت 15:45
معرفی فورد موستانگ کالیفرنیا اسپشیال

موستانگ کالیفرنیا ادیشن جدید که بر اساس مدل GT ساخته شده، از ویژگی‌های طراحی رترو بهره می‌برد که به موستانگ کالیفرنیا ادیشن سال ۱۹۶۸ اشاره دارد.

درحالی‌که تنها کمی بیش از یک سال از معرفی نسل هفتم موستانگ می‌گذرد، فورد به‌سرعت در حال افزایش تنوع مدل‌های این ماسل کار است. پس از نسخهٔ پیست محور دارک هورس و نسخهٔ سوپراسپرت GTD، حالا نوبت به نسخهٔ دیگری بنام کالیفرنیا اسپشیال رسیده است. این نسخه قبلاً هم برای موستانگ ارائه شده بود و حالا فورد آن را برای مدل ۲۰۲۴ آماده کرده است. این نسخه که بر اساس موستانگ GT ساخته شد، به‌صورت کوپه یا کانورتیبل با گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک قابل خریداری خواهد بود.

موستانگ کالیفرنیا اسپشیال از ویژگی‌های رترو بهره می‌برد که ادای احترامی به موستانگ GT کالیفرنیا اسپشیال اولیهٔ سال ۱۹۶۸ است. این ویژگی‌ها با تریم آبی‌رنگ در ورودی‌های هوای طرفین جلوپنجره خودنمایی می‌کنند. خود جلوپنجره هم تغییر کرده و حالا بجای الگوی لانه‌زنبوری شاهد خطوط افقی هستیم. علاوه بر این، فورد تریم آبی‌رنگ را در قسمت‌های دیگری مثل نشان‌های ۵.۰ و GT هم کار کرده است درحالی‌که در پایین قسمت جانبی خودرو برچسب دورنگ مشکی و آبی دیده می‌شود. برای این موستانگ دو نوع رینگ در نظر گرفته شده است. رینگ‌های استاندارد به رنگ خاکستری با لوگوی GT/CS هستند درحالی‌که امکان سفارش رینگ‌های پرفورمنس پک ماشین‌کاری شده با تریم آبی هم وجود دارد.

در داخل موستانگ کالیفرنیا اسپشیال صندلی‌هایی که با چرم آبی دریایی پوشیده شده‌اند به همراه دوخت آبی رپتور و خاکستری متال روی پانل درها، داشبورد، کنسول مرکزی و غربیلک فرمان جلب‌توجه می‌کنند. کف‌پوش‌های منحصربه‌فرد و نشان کالیفرنیا اسپشیال روی داشبورد سمت سرنشین هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های داخلی این خودرو هستند. این نسخه ۱,۹۹۵ دلار به قیمت موستانگ GT پریمیوم اضافه می‌کند که یعنی قیمت نهایی آن ۴۹,۶۰۵ دلار خواهد بود. موستانگ کالیفرنیا اسپشیال در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به نمایش عمومی درخواهد آمد اما زودتر امکان سفارش آن وجود خواهد داشت.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar